Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Inne] Jakie urządzenie wielofunkcyjne hp

DestiX 28 Oct 2013 19:52 3366 12
    DestiX
    Level 10  
    Witam, zastanawiam się nad kupnem urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego kolorowego, niestety jednak na drukarkach itp nie znam się ani trochę... Wcześniej posiadałem (posiadam ale urządzonko już właściwie umarło) urządzenie HP deskjet 4180. Muszę powiedzieć, że byłem z niego zadowolony.

Dużo się u mnie w domu nie drukuje, jakoś wydruku nie musi być jakaś magiczna, gdyż głównie drukowałem jakieś dokumenty, czasem zdjęcia ale jakość druku f4180 była wystarczająca, co nie znaczy, że nie może być lepsza :) Gdyby było wbudowane WiFi byłoby ok, zawsze to mniej kabli za biurkiem :). Wbudowany wyświetlacz -przydatny bajer ale mógłbym się bez niego obejść. Dobrze byłoby gdyby drukarka przyjmowała zamienniki i bez problemu na nich działała. Fajnie byłoby gdyby to urządzenie było tanie w eksploatacji. Kwota jaką mogę przeznaczyć na zakup to tak max 600 zł (+- parę złotych). Najbardziej interesuje mnie hp jednak jeżeli znajdzie się coś innego równie dobrego to nie będę wybrzydzał. Na pewno nie chcę widzieć w domu brothera, gdyż (przynajmniej w moim odczuciu [drukowanie zleconych zadań 3 dni później - serwis nie pomógł) uważam, że są to chyba najgorsze drukarki.

Pozdrawiam.
    Anonymous
    Anonymous  
    kintak
    Level 12  
    Ja mam HP K209a, ale jego możesz już niestety nie dostać;/. Ale dalej obstawiałbym jednak przy HP, np HP DeskJet 3525 Ink Advantage WiFi. Cena samego urządzenia to trochę ponad 300 zł przynjamniej w komputroniku, a tusze możesz dostać oryginalne juz za 3 dyszki.
    gumisab
    Level 15  
    Ja mam takie HP k510 z wifi na tanie tusze . Jeżeli interesuje to proszę o info
    Anonymous
    Anonymous  
    DestiX
    Level 10