Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Texa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PC - Wysoka temperatura płyty głównej

28 Paź 2013 22:15 1632 6
  • Poziom 9  
    Nie znam się zbyt dobrze na hardware. Nie wiem czego dotyczą temperatury, TEMPIN0, TEMPIN1, TEMPIN2 ale martwi mnie wysoka max temperatura TEMPIN1.
    Używam stacjonarnego komputera, procesor Athlon II x4 640 3GHz, 4,0 GB RAM, grafika GT 620 1GB, system Win 7 64-bit.
    Temperatura taką zanotowałem przed chwilą przy otwartych tylko kilku stronach internetowych i 2 arkuszach excela.
    Praktycznie żadnego wyświetlania super grafiki, głównie praca na tekstach. Skąd więc tak wysoka temperatura? :(

PC - Wysoka temperatura płyty głównej

Wentylator procesora niedawno wymieniałem, ponieważ oryginalny AMD (jeszcze na gwarancji) coś mi brzęczał.
    Płyta główna też jeszcze na gwarancji. Mam nadzieję, że ktoś mi doradzi co mam zrobić w tej sytuacji.
  • Texa Poland
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    To jest wartość maksymalna, w tym momencie masz 45.
  • Texa Poland
  • Poziom 43  
    80 stopni to nie tragedia. Poza tym skąd pewność że to wskaźnik od płyty ? Z drugiej strony jeśli masz mobo Gigabyte to mostki mogą się nagrzewać do takich temperatur - standard.
  • Moderator - Komputery Serwis
    Uruchom jakąś wymagającą grę i zamieść screena z HWiNFO z zakładki "sensors" po 10 minutach grania.
  • Poziom 9  
    mati211p napisał:
    To jest wartość maksymalna, w tym momencie masz 45.

Zdaję sobie sprawę, że to wartość maksymalna ale cały czas pracowałem tylko z tekstem więc skąd ta temperatura, nawet chwilowa?

wariato napisał:
    80 stopni to nie tragedia. Poza tym skąd pewność że to wskaźnik od płyty ? Z drugiej strony jeśli masz mobo Gigabyte to mostki mogą się nagrzewać do takich temperatur - standard.