Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zdalnie sterowany samochód NIKKO nie działa

29 Paź 2013 00:12 7203 47
  • Poziom 8  
    Witam , znalazłem mój stary zdalnie sterowany samochód Nissan 350 z do driftu , kiedyś sprawiał mi dużo frajdy ale nie pamiętam czy przestałem go używać czy się zepsuł i odłożony został na bok . Ostatnio naszła mnie chęć pobawić się tą zabawką i nie reaguje kompletnie. Wsadziłem nową baterie to pilota lampka się świeci , wydaje się ze wszystko jest ok . Baterie nowe wsadziłem do samochodu i zero reakcji ze strony autka , zdjąłem obudowę i wszystkie pokrywy . posprawdzałem kabelki wszystko w porządku. Jestem laikiem w dziedzinie elektryki i nie wiem jak i co po kolei sprawdzić . Proszę o jakieś instrukcje doświadczonych kolegów :) Nie mam pojęcia co często pada w takich autkach i czy są to usterki do usunięcia. Pozdrawiam i czekam na wszelkie podpowiedzi :)
  • Poziom 38  
    Witam - radzę sprawdzić czy styki oraz sprężynki w koszyczku na baterie są czyste
    ( metaliczne )- jeżeli nie to należy oczyścić .

Dodano po 1 [minuty]:

Pozdrawiam.
  • Poziom 8  
    Koszyki sa w stanie idealnym , na stykach co nie których jest delikatny biały nalot ale nie sądze by to było powodem braku zasilania ( bardzo delikatny nalot w paru punktach). Jakieś dalsze propozycje ? :)
  • Poziom 34  
    Sprawdź napięcie na wyjściu z koszyka gdzie dochodzi do płytki drukowanej.
  • Poziom 38  
    Witam - pomogło by zamieszczenie fotek płytki drukowanej- od strony druku
    oraz elementów.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 8  
    Wysylam fotki , moim zdaniem wszystko wyglada ok , pod silnikiem i zebatkami bylo sporo włosów które wyjałem i jakiś smar , podejrzewam że to oryginalny smar do zębatek . Z góry mówie że nie posiadam jeszcze miernika prądu :( ktoś coś widzi co mogło by być powodem usterki ??