Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa b - 1.5 TD Isuzu dławi się po przegazowaniu

29 Paź 2013 22:59 2661 6
  • Poziom 11  
    Mam następujący problem. Jakiś czas temu gdy po dłuższym postoju odpalałem samochód, odpalał on od strzała, chwilę pochodził i się dławił (spadały obroty, nierówna praca) lecz po chwili się stabilizował. Później było wszystko w porządku, można było jechać z pedałem w podłodze i nic się nie działo. Znajomy powiedział mi, że to przez pompę wtryskową, która puszcza paliwo i ono się cofa w przewodzie i żebym zamontował na wężu zaworek zwrotny. Dzisiaj kupiłem zaworek zwrotny, zamontowałem i jest tragedia. Przeciągnę go tylko powyżej 3 tys. obr. i zaraz się dławi (na biegu z pedałem w podłodze), a jak go pociągnę dłużej to gaśnie. Myślałem, że samo mu przejdzie więc wyjechałem na autostradę, żeby go przegonić i masakra. Tylko przekroczę 90 km/h i się dławi. Możliwe, że przy przecinaniu węża paliwo się cofnęło bardziej, ale wydaje mi się, że powinno się ustabilizować. U siebie nie mam żadnej gruszki do odpowietrzania, nie wiem jak się do tego zabrać. Bak mam pełny. Proszę o pomoc.
  • Poziom 33  
    Podstawa w tak prostych silnikach to drożne filtry paliwa i powietrza. Gdzie dokładnie zamontował kolega zaworek zwrotny?
  • Poziom 11  
    Powietrza jest w porządku. Zresztą, tak jak mówiłem, przed montażem zaworka dławił się na początku, a potem było wszystko ok. Zaworek zamontowałem między pompą wtryskową, a filtrem paliwa.

    Dodano po 2 [godziny] 11 [minuty]:

    Wywaliłem zaworek zwrotny. Teraz jest tak, że 1, 2, 3 trzymam gaz wciśnięty, auto się rozpędza, dochodzi około 4 tys. obr. szarpie i zwalnia, chociaż pedał trzymam cały czas w podłodze. Odroty se spadają do 2-3 tys. i auto znowu przyspiesza.
  • Poziom 27  
    Wyczyść smok w baku.
    Zrobisz takie oczy jak zobaczysz te gluty. Ja ostatnio swojemu Dieselkowi zrobiłem czyszczenie baku, wymianę przewodów zasilających oraz czyszczenie smoka. Brudu i smoły na dnie było że ho ho.
  • Poziom 11  
    Wiecie co. Wyjąłem smok i nie był brudny, ale paliwo było czarne. Znajomy wlał tam jakąś starą ropę która była wymieszana ze zużytym olejem silnikowym. Fakt, sam lałem rzepak do niego i nie było problemów, bo ten silnik jest z ery wtrysku pośredniego i ma pompę wtryskową bosch. I to paliwo smoka najwidoczniej nie zatkało, ale wydaje mi się, że filtr paliwa już tak. Mam zamiar to jakoś wyjeździć do samego końca, zostało mi tego jeszcze 10 litrów i wlać normalnej ropy, przejechać się i wymienić filtr paliwa. Zastanawia mnie z tymi wężami, czy nie są niedrożne. Ile kosztuje ich wymiana?
  • Poziom 33  
    Rzepak przy takich temperaturach jak teraz jest już za gęsty żeby lać go do instalacji bez podgrzewacza.
    I filtr po takim oleju silnikowym trzeba wymienić a nie wytrzepać czy wyprać.
  • Poziom 11  
    Wiem, chociaż kusi mnie chociaż trochę dolewać w zimie, tak z 20-30%... Jakoś tak ładniej pracuje... Bardziej miękko...