Witam.
Mam problem z ustawieniem kompresora.
Mianowicie chce aby ten zatrzymywał się w okolicy 130psi co daje 8,5 bara wg manometru.
I tutaj pojawia sie problem.
Wg instrukcji wszelakich i youtuba powinno do tego sluzyc pokrętło.
Na rysunku zaznaczone na czerwono. Jednakze krecenie w prawo w lewo do oporu nie daje nic. Nadal pompuje jak głupi. Zielona strzałka odpowiada pokrętłu regulującemu sprężyne wajchy z zielona strzałka. I tutaj drugie pytanie.
Za co odpowiada wajcha? Na auto pompuje normalnie, przy off powietrze ucieka spąd miedzianej rurki.
Ps. Wygląd Presostatu z góry.
A tutaj link do producenta.
http://www.lefoo.com/proshow.asp?id=5&cla=1,6,
http://www.surpluscenter.com/95-125-PSI-LEFOO...E-SWITCH/edp_no=41196/shop.axd/ProductDetails
Proszę o pomoc
Mam problem z ustawieniem kompresora.
Mianowicie chce aby ten zatrzymywał się w okolicy 130psi co daje 8,5 bara wg manometru.
I tutaj pojawia sie problem.
Wg instrukcji wszelakich i youtuba powinno do tego sluzyc pokrętło.


Na rysunku zaznaczone na czerwono. Jednakze krecenie w prawo w lewo do oporu nie daje nic. Nadal pompuje jak głupi. Zielona strzałka odpowiada pokrętłu regulującemu sprężyne wajchy z zielona strzałka. I tutaj drugie pytanie.
Za co odpowiada wajcha? Na auto pompuje normalnie, przy off powietrze ucieka spąd miedzianej rurki.
Ps. Wygląd Presostatu z góry.

A tutaj link do producenta.
http://www.lefoo.com/proshow.asp?id=5&cla=1,6,
http://www.surpluscenter.com/95-125-PSI-LEFOO...E-SWITCH/edp_no=41196/shop.axd/ProductDetails
Proszę o pomoc
