Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a4 b6 1.9 tdi 101 KM - wadliwe działanie pompowtryskiwaczy

31 Paź 2013 00:18 8466 18
  • Poziom 8  
    Problem pojawił sie po wymontowaniu pompowtryskiwaczy. Zamontowałem zgodnie z zasada ustawienia i zaczeły sie szopki w dawkowaniu , dane z blogu: 1- -3,01, 2- 2,98, 3- 2,98, 4- -2,77. A co gorsze nie pali , jedynie z plaka i pozniej chodzi tyle , że szatkuje na wolnych obrotach a na wyzszych rowno pracuje.
  • Poziom 35  
    Jakie ciśnienie daje pompa ? Może auto chodzi tylko na elektrycznej?
  • Poziom 8  
    Cisnienie 8 bar a elektrycznej nie ma. Czasami wyskakuje mi blad czujnika połozenia wałka rozrzadu. Tylko nie chce naciagac kosztow.
  • Moderator Samochody
    adik1999 napisał:
    Cisnienie 8 bar a elektrycznej nie ma. Czasami wyskakuje mi blad czujnika połozenia wałka rozrzadu. Tylko nie chce naciagac kosztow.


    może problem z synchronizacją?
    rozpinałeś rozrząd?
  • Poziom 28  
    adik1999 napisał:
    dane z blogu: 1- -3,01, 2- 2,98, 3- 2,98, 4- -2,77.


    Blogu ? Chyba bloku 13 - czy to są te dane ? Jeśli przed wymontowaniem było dobrze to wygląda to na to, że nie zostały zachowane warunki czystości podczas re montażu.
  • Poziom 33  
    Waldemar z Kaszub napisał:
    adik1999 napisał:
    dane z blogu: 1- -3,01, 2- 2,98, 3- 2,98, 4- -2,77.


    Blogu ? Chyba bloku 13 - czy to są te dane ? Jeśli przed wymontowaniem było dobrze to wygląda to na to, że nie zostały zachowane warunki czystości podczas re montażu.


    Z pewnoscia.Czysciles koncowki wtryskiwaczy?
  • Poziom 33  
    .... Wymieniłeś o-ringi i podkładkę termiczną? Zebrałeś lekko papierem ostry kant w gnieździe PD? A może opisz procedurę jak ustawiałeś, bo coś mi tu śmierdzi...
  • Poziom 8  
    Załazyłem nowe oringi i podkładki wszystko wyczyszczone było olejem posmarowane, delikatnie reka docisniete i dokrecone delikatnie zyby mozna było przekrecac pompowtryskiem. Ustawione na suwmiarke. Dodam ze ustawiłem pompowtryski, ze juz na wolnych obrotach nie szarpie tyle ,ze nie odpala normalnie tylko z pomoca plaka. Cisnienie paliwa 8 bar na rozruszniku. Sprobuje podmienic czujnik polozenia wałka rozrzadu, a jeszcze po odpaleniu chodzi na wolnych obrotach ale przez kilka sekund nie reaguje na pedał gazu a na kompie pokazuje ze działa poprawnie potencjometr pedału gazu. Tak te dane z bloku 13 .Rozrzad był rozpinany bo były wymieniane hydropopychacze ale rozrzad jest napewno dobrze złozony
  • Poziom 33  
    Przykręcony tak, że można nim obracać? a po co? Dokręć danym momentem i tyle.
  • Poziom 33  
    Hehe nie ucz mnie proszę ustawiania pompek:) Skoro masz takie korekcje to na pewno nie są odpowiednio ustawione, no chyba, że są już do kosza. Jakie są bip-y jeśli już pracuje na plaku?
  • Poziom 8  
    Bip-y 1-90, 2-50, 3-127, 4-90 to mi sie wydaje ze powinien palic tylko pracowac w trybie awaryjnym a czemu on nie odpal z plakiem od strzału i cyka na wolnych obrotach
  • Poziom 28  
    Nic nie napisałeś o tym czy w sterowniku zapisał się jakiś błąd, a szczególnie 18 074 ?
  • Użytkownik obserwowany
    te bipy masz na minusie czy na plusie bo ciezko wywnioskowac z opisu
  • Poziom 8  
    bipy na plusie a błedu zadnego zwazanego z tym jedynie sterowanie poduszki silnika i nie dodałem ze swieci sie kontrolka trakcji i jak sprawdzałem kompem w abs-ie nadmierne obciazenie silnika
  • Użytkownik obserwowany
    no to wtryski masz na zlom
  • Poziom 28  
    Pompki 2 i 3 są bezwartościowe. Gdy zostaną zastąpione przez sprawne to na pompkach 1 i 4 wartości od razu się poprawią.
    Sprawdź jeszcze czy wszystkie 4 są od tego silnika ( dedykowane ). Bo to też może " mieszać "
  • Poziom 8  
    Pompki takie były ja ich nie zmieniałem. Z mieniłem rozrzad i jedna pompka na 4-tym miala zabespieczenie zerwane bo sprezyna z trzpieniem wychodziło i w serwisie mi to zmienili i powłozeniu pompki odpalił mi juz na trzy cylindry nastepnym na dwa a nastepnie probował łapac tak jakby na jedren . Myslałem ze cos sie dzieje z paliwem i odkreciłem vacuma bo był nie dokrecony złozyłem na nowo i zmierzyłem cisnienie jakie pompuje 8bar na rozruszniku. Od tamtej pory zaczeły sie szopki z parametrami. Czyli pompki do wymiany !?
  • Moderator na urlopie...
    Ten temat definitywnie nie zasługuje, aby być kontynuowanym na tym forum! W razie odmiennego zdania, proszę o kontakt ze mną na PW, bądź SW a jeśli ja nie odpowiem, to z innym moderatorem działu samochodowego!
    Autor definitywnie nie ma pojęcia w temacie i w związku z tym wątek zamykam!