Witam!
Mam problem przy swoim Golfie z silnikiem 1.6RF zasilanym gaźnikiem Pierburg 2e (najprawdopodobniej 2e2 - na obudowie widnieje tylko 2e)
Samochód po rozgrzaniu dostaje bardzo wysokich obrotów rzędu 2000-2300RPM, a przy zimnym rozruchu (przy temp. ok. 10*C) lubi przerywać i falują mu obroty, przy temp. zbliżającej się do zera gaśnie i trzeba go "sztucznie" podtrzymywać przy życiu regulując przepustnicą.
Co do tych za wysokich obrotów to doszedłem chyba co to jest ale nie mam bladego pojęcia jak to naprawić.
Chodzi dokładnie o to co na filmiku, tz. jak się chowa ten grzybek po odpaleniu to ta płytka nie dochodzi i zauważyłem, że jeżeli ja ręcznie docisnę to obroty spadają do normalnych ale potrzeba dosyć dużej siły.
W dodatku lubi bardzo długo kręcić zanim odpali (akurat tu odpalił prawie od strzała, a w zimie przy minusowych temperaturach wystarczy pół obrotu rozrusznika)
Dodam, iż posiadam automatyczną skrzynię i nie wiem czasem czy coś w linkach może nie być pochrzanione.
Liczę na waszą pomoc bo przy takich obrotach skrzynia cierpi jak musi zbić nagle obroty z 2tyś do 1100.
Pozdrawiam,
Max93
Mam problem przy swoim Golfie z silnikiem 1.6RF zasilanym gaźnikiem Pierburg 2e (najprawdopodobniej 2e2 - na obudowie widnieje tylko 2e)
Samochód po rozgrzaniu dostaje bardzo wysokich obrotów rzędu 2000-2300RPM, a przy zimnym rozruchu (przy temp. ok. 10*C) lubi przerywać i falują mu obroty, przy temp. zbliżającej się do zera gaśnie i trzeba go "sztucznie" podtrzymywać przy życiu regulując przepustnicą.
Co do tych za wysokich obrotów to doszedłem chyba co to jest ale nie mam bladego pojęcia jak to naprawić.
Chodzi dokładnie o to co na filmiku, tz. jak się chowa ten grzybek po odpaleniu to ta płytka nie dochodzi i zauważyłem, że jeżeli ja ręcznie docisnę to obroty spadają do normalnych ale potrzeba dosyć dużej siły.
W dodatku lubi bardzo długo kręcić zanim odpali (akurat tu odpalił prawie od strzała, a w zimie przy minusowych temperaturach wystarczy pół obrotu rozrusznika)
Dodam, iż posiadam automatyczną skrzynię i nie wiem czasem czy coś w linkach może nie być pochrzanione.
Liczę na waszą pomoc bo przy takich obrotach skrzynia cierpi jak musi zbić nagle obroty z 2tyś do 1100.
Pozdrawiam,
Max93