jestes w stanie
- wymontuj zegary z samochodu
- rozbierz zegary tak by miec swobodny dostep do wskazowek
- podważ i zluzuj wskazowke temp. tak, by siedziała na osi silniczka, ale jeszcze byla mozliwosc jej przesuwania
podwazanie wskazowki scyzorykiem i tekturka na obrazku:
tekturka jest bardzo wazna, inaczej zniszczysz tarczke zegara - wszystko robic spokojnie i z minimalna potrzebna sila
- jak juz bedziesz mial ja swobodna, podlacz w stanie takiego rozebrania wskazniki do auta
- uloz je tak, by nic sie nie zwarlo do masy samochodu (jak potrzeba mozna zegary na jakiejs torebce polozyc, by robila za izolacje
- podlacz interfejs diagnostyczny
- wlacz zaplon
- uruchom program diagnostyczny
- ustal testowanie wyjsc, tak by twoj wskaznik pokaza testowe 90 st.C
- nie ruszajac nic na kompie, skoryguj polozenie sluchawki wzgledem oski wskaznika
- jak jest git ustawione wylacz zaplon
- wskaznik zjedzie do zera ale co wazne strzalka powinna byc dobrze ustawiona wzgledem osi ustroju
- docisnij wskazowke by pewnie siedziala na osce
- podlacz jeszcze raz wszystko do testu wskazan
- sprawdz czy jest ok, jak tak, zloz wszystko w odwrotnej kolejnosci.
powodzenia