Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Auto do jazdy w mieście - Peugeot 307 czy Golv IV

Warlok18 31 Paź 2013 14:34 3216 18
  • #1 31 Paź 2013 14:34
    Warlok18
    Poziom 16  

Witam.

Mam do wydania 15000 złotych na auto, które ma mi posłużyć do jazdy po mieście i dłuższe trasy.

Zastanawiałem się nad Peugeot 307 lub Golf IV. Czytałem wiele tematów o tych autach. Są zalety i wady w obydwóch.

Jeśli ktoś miał takie auto albo coś o nim wie to prosiłbym o jakieś opinie.

Spalanie mają podobne, chociaż Golf ciągnie troszeczkę więcej. Auto ma być przerabiane na gaz.

Osobiście jestem za Golfem, bo aktualnie posiadam w garażu Opla i Peugeot, z czego ten drugi ma okropnie dużo awarii w porównaniu do pierwszego, niby drobnostki ale trzeba je robić.

Może macie jakieś propozycję jeszcze co do aut, to proszę pisać. Jestem amatorem w dziedzinie samochodowej, dlatego proszę was o jakieś porady.

Dziękuję.

Pozdrawiam.

Edit:

Dowiedziałem się że 307'emki są strasznie awaryjne.

Zostaje mi Golf IV i może coś mi doradzicie?

0 18
  • #2 03 Lis 2013 15:08
    Warlok18
    Poziom 16  

Byłem w komisie i poszukałem auta w mojej cenie i w miarowym stanie.

Znalazłem peugeot 307 1.4 benzyna. 2003/2004 12900 złotych. Nie był bity(tak sądzę) bo gdy zapytałem o czujnik to powiedział,że jeśli będę już na 100% kupował to przyniesie i sobie pomierzę. Trochę ma progi pobite, twierdzi, że sprzedający oddał w komis ten a kupił sobie u nich jeepa, czyli zapewne miał jakieś górzyste tereny. Jedyną rzeczą, która mnie zastanawia, to lekko wystający prawy róg zderzaka tylnego. Jeszcze na koniec zapomniałem sprawdzić ile ma km najechane, ale to jutro zapytam.

0
  • #3 03 Lis 2013 19:53
    NdYAG
    Poziom 16  

Na 99% auto w komisie to wałek, kupisz i okaże się że z 4 jest złożony. Znajdz takie samo auto ma parkingu i zobacz czy części blacharskie są tak samo (nie)spasowane.

0