Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć amplituner pioneer vsx-c300 + subwoofer tannoy + 2x głośnik tannoy

janus4 01 Lis 2013 07:58 3114 6
  • #1 01 Lis 2013 07:58
    janus4
    Poziom 2  

Witam, po pierwsze chciałbym się przywitać ze wszystkimi i ostrzec iż jestem zielony w temacie więc jeśli coś nie tak z moim wpisem proszę upomnienie.

Problem wygląda następująco posiadam taki zestaw jak na zdjęciach i w temacie i chce to wszystko podłączyć (amplituner pioneer vsx-c300 + subwoofer tannoy + 2x głośnik tannoy)

1. Jak to zrobić najlepiej?

Teraz mam podłączone w ten sposób iż wszystko jest na kabelkach jak widać na zdjęciu głośniki podłączone są do subwoofera w miejsce line out a subwoofer jest podłączony do amplitunera w miejsce gdzie zawsze były głośniki. Gdzieś wyczytałem że lepiej jest podłączyć subwoofer chinchą do amplitunera i głośniki też do amplitunera.

2. Czy jest w tym zestawie taka możliwość ponieważ w subwooferze mam wyjście 2x chinch a w amplitunerze mam wyjście na subwoofer 2xchinch

Jak podłączyć amplituner pioneer vsx-c300 + subwoofer tannoy + 2x głośnik tannoy Jak podłączyć amplituner pioneer vsx-c300 + subwoofer tannoy + 2x głośnik tannoy

0 6
  • #2 01 Lis 2013 09:07
    intenso
    Poziom 38  

Podłącz subwoofer cinacza po subwoofer out w amplitunerze a kolumny pod wyjścia głośnikowe Front L i R.

A co to za kolumny?

0
  • #3 01 Lis 2013 14:43
    janus4
    Poziom 2  

Dziękuję za odpowiedź!

Rozumiem że mam podłączyć to kablem z jednej strony 2x cincza z drugiej 1x cincz?

Głośniki Tannoy Mercury M1 i subwoofer z tej samej serii ale nie znam oznaczenia na allegro znalazłem go pod nazwą Tannoy Mercury mC
    http://allegro.pl/tannoy-mercury-mc-i3648150960.html

Abstrahując od tematu co sądzicie o tym zestawieniu ?

0
  • #4 01 Lis 2013 17:51
    intenso
    Poziom 38  

janus4 napisał: