Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router TP-LINK (model- TD-W8951ND) rozłącza Internet

meery123 01 Lis 2013 12:29 3069 8
  • #1 01 Lis 2013 12:29
    meery123
    Poziom 2  

    Witam wszystkich, na początku napisze, że niezbyt znam się na wszystkim więc proszę o wyrozumiałość.

    Mój problem polega na tym, że kupiłem ostatnio router TP-LINK (model- TD-W8951ND) Router bezprzewodowy ADSL2+, Standard N 150Mb/s. Internet posiadam z Orange/Tp jak kto woli. Mianowicie, przedtem miałem zwykły router który nie posiadał wifi, wszystko było dobrze, na laptopie miałem neta i w ogóle nie było z nim problemów. Postanowiłem kupić router z wifi z tego względu, że posiadam smartfona w planach był nowy laptop więc udałem się do mediaexpert i zakupiłem ten oto router. Doradził mi go pan który powiedział, że jak mam internet z neostrady to tylko i wyłącznie ten. Wszystko było okej, do czasu. W niedziele zainstalowałem router i wszystko było dobrze, na kablu internet bez problemów i na moim smartfonie też. Problem pojawił się we wtorek, zaczęło przerywać mi internet, zarówno wifi jak i na kablu ;/ resetowałem router nic to nie dało, instalowałem od nowa też nic. Dodam że router stoi na ziemi, ale to chyba nie przyczyna tego incydentu. Telefonu stacjonarnego nie posiadam więc kabel idzie bezpośrednio do routera. Dodam również że wina nie leży po stornie komputera z tego względu, że zakupiłem nowego laptopa i wątpię żeby była to wina komputera, teraz jade na starym routerze i wszystko jest okej. Proszę o pomoc bo już brak mi sił :( tematu podobnego nie mogłem znaleźć

    Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość

    0 8
  • #2 01 Lis 2013 13:02
    hermes-80
    Poziom 43  

    Upgrade firmware albo oddanie na gwarancje.

    0
  • #3 01 Lis 2013 13:28
    meery123
    Poziom 2  

    A jak zrobić upgrade firmware ? bo nigdy tego nie robiłem :( a czytam że jak się źle zrobi to można uszkodzić urządzenie i utracić gwarancje :/

    prostuje. Poszperałem na necie i z tego co jest napisane na moim routerze to oprogramowanie mam v5 czyli najnowsze więc ? ;/

    dodam też bo to chyba ważne, podczas rozłączania neta w routerze router wydawał dziwny dźwięk ;/ taki jakby coś szumiało. Czyżby był zepsuty ?

    0
  • #4 01 Lis 2013 15:42
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Jak synchronizuje się linia ADSL? Daj obrazek ze statusu routera.

    0
  • #5 01 Lis 2013 15:59
    Attiq
    Poziom 8  

    Możliwe że posiadasz jakiegoś wirusa na kompie, sprawdź ustawienia karty sieciowej i wyślij foty.

    0
  • #6 01 Lis 2013 18:09
    meery123
    Poziom 2  

    co do statusu routera, po podłączeniu przez jakieś 5 min on działa normalnie lecz potem wszystkie ikonki zapalają się po czym wszystkie gasną prócz pierwszej która pokazuję czy router jest podłączony

    wirusa ? na nowym lapku który ma dopiero 3 dni też mam wirusa ? telefonie, drugim laptopie i komputerze stacjonarnym ? nie rozumiem. Ps. nie wiem jak to sprawdzić, jak pisałem, jestem zielony :(

    0
  • #7 01 Lis 2013 20:05
    CHACA
    Poziom 43  

    V5 to nie najnowsza wersja oprogramowania tylko sprzetowa. Zrób zrzut z zakładki Status.

    0
  • #8 03 Lis 2013 21:26
    bonqu9
    Poziom 7  

    jeśli wszystkie diody gasną to jest problem albo z softem tp-linka albo jest generalnie uszkodzony. Generalnie takie rzeczy nie powinny mieć miejsca szczególnie jeśli router jest nowy. Natomiast jeśli router znajduje się na podłodze to jest też szansa że są tam jakieś żyły wodne(Dowiedziałem się o tym problemie od pewnego profesora z uniwersytetu śląskiego).

    Proponuje zmienić na jakiś czas miejsce pobytu routera. A następnie iść wymienić go do sklepu.

    0
  • #9 13 Lis 2013 18:05
    meery123
    Poziom 2  

    więc tak, miejsce rutera nie pomogło byłem z nim u informatyka powiedział, ze jest zepsuty zaniosłem do sklepu i dostałem nowy wszystko okej :) dziękuje za wszystkie odpowiedzi :)

    0