Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Epson xp-305 - Instalowanie tuszy

01 Lis 2013 18:22 6114 4
  • Poziom 1  
    Cześć, mam problem z tuszami w epsonie. Przy pierwszym użyciu zainstalowałam wszystkie oryginalne tusze i było ok. Problem zaczął się przy ich wymianie. Jako pierwsze skończyły mi się czarny i niebieski. Zainstalowałam zamienniki bez problemów, wydrukowałam jakieś 40 stron i skończyły się pozostałe. Wcisnęłam zółty i czerwony, ale drukarka w ogóle ich nie widziała. Włączałam, wyłączałam, tańczyłam przed nią i nic. W międzyczasie zmieniła zdanie i teraz dla odmiany widzi czarny i żółty a niebieski i czerwony znowu leży. Miałam zamówione 2 zestawy więc wymieniłam praktycznie szystkie, ale nic to nie dało (oprócz tego, ze zmarnowałam 4 zamienniki). Kiedy już byłam gotowa rzucić nią z balkonu, pomyślałam, że to może kwestia tego, że mam zamienniki a nie oryginały. Pojechałam po 2 oryginalne tusze. Oczywiście tylko wydałam niepotrzebnie pieniądze, tuszy jak nie czytała tak nie czyta.

    W tym momencie mam 2 zamienniki (niebieski i żółty), które drukarka widzi i 2 oryginalne tusze (niebieski i czerwony), których wg drukarki w ogóle tam nie ma.

    No i teraz nie mam pojęcia co z tym gównem począć... Czy to może być kwestia tego, że tusze nie są "z jednej serii", czy to raczej wina drukarki? W tej chwili nie mogę jej nawet używać jako skanera, bo nie mogę włączyć menu (po włączeniu od razu pojawia się komunikat "pojemniki t. nie rozpoznane".

    Drukarkę mam od niecałego miesiąca i jest objęta garancją - ale czy nie jest tak, w momencie wstawienia zamienników zerwałam umowę?
  • Poziom 23  
    Przeważnie powinno sie stosować kartridże jednego producenta. Na początek załóż komplet oryginalnych kartridży epsona. Jeżeli drukarka zadziała reklamuj zamienniki, jeżeli nie to oddaj drukarke do naprawy gwarancyjnej (oczywiście z założonymi oryginalnymi kartridżami).

    Skaner epsona powinien działać z komputera mimo braku tuszy, ale nie dam głowy czy w tym modelu tak jest.
  • Poziom 12  
    Wymiana tuszy na innego producenta - cały komplet , na 100% pomaga chyba że sie trafi znowu na felerne chipy. Jak mi klient z takim czymś w epsonie dzwoni to tylko każę zmienić tusze i jest ok Do menu nie można wejść rzeczywiście ale skanować za pomocą EpsonScan można jak najbardziej.
  • Poziom 1  
    witam. ten sam problem - po wymianie 2 tuszy na zamienniki jednego nie rozpoznaje ( niebieski) . różne kombinacje nic nie dają ( montowanie oryginałów itd) i nie mogę wejść w menu - po uruchomieniu urządzenia od razu komunikat " wymień pojemnik" i działa tylko klawisz OK. masakra - czy ktoś coś poradzi???
    pozdrawiam