Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW PASSAT B5 130KM - Skacząca temperatura na wskaźniku

02 Lis 2013 12:25 3225 7
  • Poziom 8  
    Witam mam taki mały problem a może nawet i duży, a mianowicie ostatnio zauważyłem skaczącą temperature na wskaźniku więc pomyślałem że może byćwalnięty czujnik. Jak się okazało po wymianie czujnika temperatury (zamiennik nie oryginał) problem jest dalej taki sam. Czytałem gdzieś że lepiej kupic oryginał ale nie będe znowu ryzykował jeżeli problem leży gdzie indziej. Co prawda stary czujnik wyglądam jak by go ktoś wyrzygał po sobotniej imprezie ale jak już mowilem po wymianie problem nie ustąpił. Czy ma ktoś jakąś słuszną teorie gdzie może leżeć źródło problemu ?
    Pozdrawiam
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Ja mam taką teorię że problem może być w instalacji pomiędzy czujnikiem a licznikiem.
    Przydało by się podłączyć VAGa i obserwować co pokazuje w pomiarach dla licznika.
  • Poziom 21  
    halas008 napisał:
    zauważyłem skaczącą temperature na wskaźniku


    Co to znaczy skaczącą w, w jakim przedziale ,jak byś jaśniej opisł
  • Poziom 8  
    Gdy silnik jest ciepły tj. wskazuje 90 zaraz potrafi opaść do 0 (50 na wskaźniku) następnie podnieść się do około 70 i znowu opaść i tak w kółko czasami jak już opadnie to nie powróci do prawdziwej temperatury
  • Specjalista grupy V.A.G.
    To teraz pomyśl jak zachowa się wskazówka na ciepłym silniku gdy wtyczka nie będzie łączyła lub gdy będzie złamany przewód od czujnika.
  • Poziom 8  
    Tylko, że wtyczka została wymieniona na nową
  • Poziom 23  
    Sprawdziłeś to co ci powiedział grala? Czyli przewody.
  • Poziom 29  
    halas008 napisał:
    Gdy silnik jest ciepły tj. wskazuje 90 zaraz potrafi opaść do 0 (50 na wskaźniku) następnie podnieść się do około 70 i znowu opaść i tak w kółko czasami jak już opadnie to nie powróci do prawdziwej temperatury


    Miałem identyczne objawy i pomogło czyszczenie kontaktu czujnik>wtyczka. Skoro to zrobiłeś to prawdopodobnie masz złamany przewód.
    Teraz gdy masz stary czujnik " w ręku " to możesz go sprawdzić( woda, grzałka, termometr i multimetr ).Bo tak z zasadzie to chyba nie bardzo ma się co w nim zepsuć.Jeśli jednak tak to prosiłbym o oświecenie.