Witam serdecznie, mam problem ze swoim autkiem. Poniżej napisałem na czym problem polega:
po załączeniu silnika obroty są na poziomie około 800obr/min, silnik chodzi cicho. Gdy jest ciepło albo gdy jeżdżę po mieście i odpalam go w krótkich odstępach czasowych silnik nie gaśnie. Gdy jest zimno lub gdy auto stoi całą noc i rano próbuję go odpalić auto lubi zgasnąć gdy nie dodam gazu. Gdy zaraz po uruchomieniu silnika dodam gazu auto wkręca się na obroty (około 1100obr/min) silnik się stabilizuje i nie ma problemu. Podczas jazdy auto nie gaśnie. Na światłach nie ma problemu, gdy wrzucę luz też nic się nie dzieje. Podczas jazdy wrzucenie biegu jałowego też nic złego nie powoduje. Auto ma wymieniony filtr powietrza oraz paliwa. Posiada nowe sprzęgło Luk'a. Tydzień temu zmieniłem środkowy i końcowy tłumik na nowy. Auto bierze olej (dolewam około 1l/1000km). Auto wcześniej też brało olej ale problemu z obrotami nie miałem. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkim forumowiczów!
p.s. do tego mam kolejne pytanie: jakie powinny być nominalne obroty biegu jałowego w tym modelu jeśli ktoś wie. Możliwe, że te około 800obr są normalne a 1100obr to za dużo ale auto trzyma takie obroty żeby nie zgasnąć.
tutaj zamieszczam link do filmu który nagrałem przed chwilą, obraz jest trochę ciemny ale wyraźnie słychać pracę silnika oraz moment gdy wskazówka obrotomierza przechodzi z 800obr na 1100obr po dodaniu gazu!
Dodano po 2 [minuty]:
nie udało mi się zamieścić filmu
film można zobaczyć na jutubie tytuł filmiku to:
zbyt niskie obroty na biegu jałowym peugeot 106 1.4 8v 95r
po załączeniu silnika obroty są na poziomie około 800obr/min, silnik chodzi cicho. Gdy jest ciepło albo gdy jeżdżę po mieście i odpalam go w krótkich odstępach czasowych silnik nie gaśnie. Gdy jest zimno lub gdy auto stoi całą noc i rano próbuję go odpalić auto lubi zgasnąć gdy nie dodam gazu. Gdy zaraz po uruchomieniu silnika dodam gazu auto wkręca się na obroty (około 1100obr/min) silnik się stabilizuje i nie ma problemu. Podczas jazdy auto nie gaśnie. Na światłach nie ma problemu, gdy wrzucę luz też nic się nie dzieje. Podczas jazdy wrzucenie biegu jałowego też nic złego nie powoduje. Auto ma wymieniony filtr powietrza oraz paliwa. Posiada nowe sprzęgło Luk'a. Tydzień temu zmieniłem środkowy i końcowy tłumik na nowy. Auto bierze olej (dolewam około 1l/1000km). Auto wcześniej też brało olej ale problemu z obrotami nie miałem. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkim forumowiczów!
p.s. do tego mam kolejne pytanie: jakie powinny być nominalne obroty biegu jałowego w tym modelu jeśli ktoś wie. Możliwe, że te około 800obr są normalne a 1100obr to za dużo ale auto trzyma takie obroty żeby nie zgasnąć.
tutaj zamieszczam link do filmu który nagrałem przed chwilą, obraz jest trochę ciemny ale wyraźnie słychać pracę silnika oraz moment gdy wskazówka obrotomierza przechodzi z 800obr na 1100obr po dodaniu gazu!
Dodano po 2 [minuty]:
nie udało mi się zamieścić filmu
film można zobaczyć na jutubie tytuł filmiku to:
zbyt niskie obroty na biegu jałowym peugeot 106 1.4 8v 95r