Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Creative SBS 2.1 350 - Bzyczenie, muzyka przestała grać

Whitefire 03 Lis 2013 12:35 1971 5
  • #1 03 Lis 2013 12:35
    Whitefire
    Poziom 2  

Jestem zielony w sprawach elektroniki, więc pozwólcie, że opiszę swój problem dosyć szczegółowo, bo nie wiem jaka informacja może być istotna, a jaka nie...

Dwadzieścia minut temu słuchałem sobie muzyki jak zawsze (jakieś 30% głośności, głośniki pracowały tak przez półtorej godziny), aż tu nagle włączył mi się w tle taki dźwięk, a po chwili muzyka przestała grać i został tylko on:

Link

Przybliżenia do głośników małych i dużych miały pomóc ustalić gdzie może leżeć przyczyna. Jak widać na załączonym obrazku próba zmiany głośności nie ma wpływu na dźwięk ani jego siłę. Po nagraniu filmiku jeszcze sprawdziłem czy będzie grać sam subwoofer bez małych głośników - niestety, dźwięku nie ma w ogóle - ale pisku też. Podłączam z powrotem małe głośniki do subwoofera - zaczyna się pisk. Odłączam -pisk wydobywa się ze subwoofera. Wyłączam głośniki pstryczkiem, włączam - i pisku nie ma. I tak w koło...

Sprawdziłem słuchawkami gniazda. W przednim muzyka gra normalnie, tylko w tle na przemian piszczy i bzyczy. W tylnym (tam, gdzie były podłączone głośniki) dźwięk jest strasznie płytki i przerywa.

Proszę o pomoc. :|

3.1.16. Publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie problemu, na które udzielono już poprawnej odpowiedzi. Przed publikacją wpisu Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia za pomocą wyszukiwarki Forum, czy dany problem był już poruszany.
    3.1.15. Zabronione jest publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej liczby informacji umożliwiającej zajęcie merytorycznego stanowiska przez innych Użytkowników forum. Tytuł wpisu powinien zawierać markę, model oraz skrótowy opis usterki.

0 5
  • #2 03 Lis 2013 15:55
    dzimi
    Moderator