Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Daihatsu Cuore L701 - Fabryczny immo.

04 Lis 2013 10:19 2610 4
  • Poziom 9  
    Witam.
    W związku z posiadaniem jednego kompletu kluczy mam pytanie:
    co wyjdzie taniej - dorobic nowy klucz wraz z immo czy wyłączyć immo? Za obie wersje muszę tak czy siak zapłacić - ktoś pomoże?
  • Poziom 9  
    Znalazłem taki manual, tylko o czym on mówi? O usunięciu eeprom?


    S4.3 CarProg Daihatsu immobiliser manual
    Model
    Year
    Transponder type
    CHARADE
    TEX
    COPEN
    TEX
    CUORE
    TEX
    FEROZA
    TEX
    MOVE
    TEX
    SIRION
    TEX
    TERIOS
    TEX
    YRV
    TEX
    S4.3.1 Daihatsu immobiliser system with separated immo box and Texas transponder (4C by
    Silca). Immobiliser box are located near to ignition key. Usually this is black or brown box
    marked ÐimmobilizerÑ or Ð134.2 kHzÑ.

    Remove immobiliser ECU from the car and open it. Find 93C66 EEPROM in DIP package. Use
    A5 or A4 adapter and follow CarProg instruction to program transponder key. Short quartz
    resonator for in-circuit EEPROM programming or remove 93C66 from immobiliser board.

    Daihatsu Cuore L701 - Fabryczny immo.
  • Poziom 41  
    Usunięciu pamięci z płytki aby odczytać o dopisać transponder wedle tej pamięci.Czyli jak pisałem dopisać klucz.
  • Poziom 9  
    Ok rozumiem, Dziękuję za oświecenie. Myślałem jeszcze żeby zamówić emulator, popytam o cenę. Lub skopiować sam transponder i wkleić do stacyjki.
    Dlaczego się tak uparłem na wyeliminowanie tego immo...wolę dołożyć sam blokadę i wiedzieć jak ją wyłączyć w razie W niż mieć niespodzianki.