Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Saeco Talea Touch - Włączyć ponownie by rozwiązać problem

DawiDD 05 Lis 2013 09:59 4299 10
  • #1 05 Lis 2013 09:59
    DawiDD
    Poziom 28  

    Witam
    Mam problem z ekspresem Saeco Talea Touch - po włączeniu pojawia sie klepsydra i zaraz komunikat "Włączyć ponownie by rozwiązać problem ". Nie słychać ruchu zaparzacza. Sprawdziłem silnik od zaparzacza i jest ok. Co może być jeszcze przyczyna takiego zachowania?

    0 10
  • #2 05 Lis 2013 22:44
    cafedomino
    Poziom 19  

    Ekspres robi zawsze na początku szybki test podzespołów mogą być walnięte zabezpieczenia na bojlerze i prąd nie dochodzi do grzałki. To jedna z przyczyn. Sprawdz czy mają przejście a najlepiej wejść w serwisówke i sprawdzić wszystkie podzespoły

    0
  • #3 05 Lis 2013 22:47
    DawiDD
    Poziom 28  

    jak wejść w tryb serwisowy, żeby posprawdzać poszczególne elementy?

    1
  • #4 05 Lis 2013 23:01
    cafedomino
    Poziom 19  

    5.3.1. Tryb testowania – Talea Touch
    wciskasz: dolny prawy róg, górny lewy róg, górny prawy róg, dolny lewy róg
    Włączenie trybu testowania
    • Włączyć ekspres (należy zaczekać, aż pojawi się klepsydra)
    • W ciągu 3 sekund wstukać X w narożniki wyświetlacza,
    w kolejności jak wyżej
    Nawigacja
    • Do przechodzenia pomiędzy kolejnymi poziomami menu służy
    klawisz „next” (dalej).
    • Do uruchamiania funkcji (maksimum 3) na poszczególnych
    poziomach menu służą trzy klawisze u dołu wyświetlacza.

    2
  • #5 18 Lis 2013 20:22
    sinuk
    Poziom 10  

    Przy tej usterce na jakie parametry w tym menu testowym zwrócić uwagę

    0
  • #6 23 Lis 2013 00:14
    cafedomino
    Poziom 19  

    W serwisówce dochodzisz przyciskiem next do pozycji "t.2 - heating unit" tam pokaże Ci temperature bojlera. O ile bojler się nie nagrzewa jak są wywalone zabezpieczenia.

    0
  • #7 29 Gru 2013 01:22
    bol3k
    Poziom 11  

    Prawdopodobnie uszkodzony multizawór, a konkretnie jeden z dwóch mikrostyków na multizaworze i dlatego podczas testu, procesor gubi pozycję zaworu. To jest skutek zalania styku wodą, przez przeciekający zacisk na jednym z wężyków.

    0
  • #8 01 Sty 2014 19:23
    cafedomino
    Poziom 19  

    Talea Touch nie ma multizaworu, dopiero w modelach Primea sa zastosowane. Jeśli w trybie serwisowym pokazuje temperature to może być gdzieś przypchany lub uszkodzony napęd. Z resztą wiesz jak wejść w serwis tam możesz sprawdzić wszystkie podzespoły.

    0
  • #9 17 Lip 2014 07:41
    grzywka_wojtas
    Poziom 1  

    Mam Ten sam problem także pojawia się kominikat: Włączyć ponownie by rozwiązać problem, jednak po wejściu w "serwisówkę" boiler nagrzewa, młynek śmiga, tacka kursuje góra/dół, blok zaparzający na miejscu (brak komunikatu "włóż blok zaparzajacy"), pojemnik na wode, tacka ociekowa, pojemnik na fusy - ok jednak podczas restartu zarówno switchem na obudowie jak i Hard reset z gniazdka nie startuje.

    0
  • #10 19 Lip 2014 09:01
    rami8
    Poziom 20  

    Witam. Z podobnym problemem spotykam się często w saeco Primea Touch. Jest tam "multizawór" przełączający kierunek przepływu wody, którego napęd lubi się zaciąć, lub następuje rozszczelnienie i zalanie krańcówek a nawet czasem całego napędu. Należy otworzyć ekspres z lewej strony odkręcić palec zaparzacza i multizawór powinien się wysunąć. Wówczas będzie widać co powoduje ów komunikat.

    1
  • #11 19 Sty 2015 16:15
    ikare70
    Poziom 11  

    Witam serdecznie. Mam pytanie do trochę bardziej wtajemniczonych w instrukcję serwisową saeco Talea touch . Będąc w menu serwisowym nie mogę zatwierdzić ikony ustawienia systemowe . Nigdy nie było z tym problemu. Chciałbym podnieś trochę temperaturę termobloku.
    Pozdrawiam

    1