Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Brak g這su w komputerze, sterowniki do Creative SB Live! (WDM)

06 Lis 2013 23:01 1878 14
  • Poziom 6  
    Na wst瘼ie zaznaczam, 瞠 nie jestem za dobrze obeznana w tematach zwi您anych z usterkami kart graficznych, d德i瘯owych itd, prosi豉bym o proste wyja郾ienie problemu, bo naprawd jestem zielona :)
    Przejd do sedna problemu.

Nie dzia豉 mi d德i瘯 w komputerze. Na drugim koncie (oba to administrator) d德i瘯 dzia豉 bardzo dobrze, drugie dzi w陰czy豉m (nie by這 uruchamiane od oko這 roku) i d德i瘯u brak. Pr鏏owa豉m pod陰cza s逝chawki - tak瞠 bez skutku. Wszystkie "fajeczki" w ustawieniach g這郾o軼i s u g鏎y. G這郾iki s uruchomione (sprawdza豉m w menad瞠rze urz康ze) i karta d德i瘯owa te.
    No w豉郾ie, co z t kart...
    Mam Creative SB Live (WDM) i system XP Home Edition wersja 2002, dodatek service pack 3. Ni w dzi鏏 nie mog znale潭 sterownik闚, kt鏎e mog豉bym zainstalowa :( Wszystkie jakie 軼i庵n窸am maj b喚dy instalacji albo w og鏊e si nie w陰czaj.
    Szuka豉m dzi ju na wielu stronach, tak瞠 na elektrodzie, i nie znalaz豉m nic, co mog這by mi w jakikolwiek spos鏏 pom鏂 :(( Dlatego pomoc mile widziana.
  • Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Poszuka豚ym w ustawieniach d德i瘯u skoro na drugim koncie jest d德i瘯. Chyba 瞠 si pogubi貫m. Na jednym koncie jest d德i瘯 a na drugim nie?
  • Moderator - Komputery Serwis
    Zacznij od podania pe軟ej konfiguracji sprz皻u.
    Zamie嗆 screena z menad瞠ra urz康ze.
    LadyDekaro napisa:
    Tak, na jednym koncie d德i瘯 dzia豉, a na drugim nie

Czyli trzeba przejrze ustawienia d德i瘯u krok po kroku w panelu sterowania.
  • Poziom 6  
    RADU23 napisa:
    przejrze ustawienia d德i瘯u krok po kroku w panelu sterowania.

W jakim sensie?