Witam!
Mam taki oto problem, jest VW Transporter T5 2006 rok 2.5 TDi w którym pewnego razu przestał chodzić centralny zamek, z niewiadomych przyczyn.
Podłączyłem się pod VCDS bo myślałem, że trzeba dopasować od nowa kluczyki jednak nie mogłem się połączyć ani z :
46 - Moduł komfortu ani 35 - Centralny zamek
Zacząłem sprawdzać kable i doszedłem do modułu komfortu, który znajduje się pod siedzeniami pasarzerów w sprzodu.
Tam sprawdziłem, że na żadnym pinie nie ma napięcia(+).
Więc przeciągłem na krótko, plusa z żarówki wewnetrzej do plusa w module komfortu; grubszy kabel czerwony z niebieskim paskiem.
Od tego czasu mogę już połączyć się z 46 -modułem komfortu. gdzie w adaptacji pisze ze jest jeden kluczyk zaprogramowany.
I teraz problem; przy otweiraniu lub zamykaniu centralnego zamka z przycisku na kluczyku, zapalają się wszystkie kierunkowskazy na stałe i nawet odpalenie/zgaszenie silnika tego nie kasuje po prostu ciągle się palą dopóki nie odłączę znów akumulatora.
Myślałem, że to wina alarmu Logic Can Steinfford jaki jest tam zainstalowany, ale pisałem do producenta i kazał odpisał, że za kierunkowskazy odpowiedzialne są 4 białe kable, lecz po ich odcięciu nadal to samo.
Po odłączeniu całego alarmu także nadal te same obiawy.
na VCDS przy wejściu w Bordnetz wyświetla się bład o module komfortu- no connection.
Dodam, że kable w Bordnetz i module komfortu są wszystkie czyste, nie zaśniedziałe, nie zalane.
Jak rozwiązać ten problem? szukałem dużo w google ale najczęsciej taki rpbolem był spowodowany przekaźnikiem na kierunkowskazy w alarmie, niestety ale tutaj alarm wykluczam, bo bez niego są identyczne obiawy.
Mam taki oto problem, jest VW Transporter T5 2006 rok 2.5 TDi w którym pewnego razu przestał chodzić centralny zamek, z niewiadomych przyczyn.
Podłączyłem się pod VCDS bo myślałem, że trzeba dopasować od nowa kluczyki jednak nie mogłem się połączyć ani z :
46 - Moduł komfortu ani 35 - Centralny zamek
Zacząłem sprawdzać kable i doszedłem do modułu komfortu, który znajduje się pod siedzeniami pasarzerów w sprzodu.
Tam sprawdziłem, że na żadnym pinie nie ma napięcia(+).
Więc przeciągłem na krótko, plusa z żarówki wewnetrzej do plusa w module komfortu; grubszy kabel czerwony z niebieskim paskiem.
Od tego czasu mogę już połączyć się z 46 -modułem komfortu. gdzie w adaptacji pisze ze jest jeden kluczyk zaprogramowany.
I teraz problem; przy otweiraniu lub zamykaniu centralnego zamka z przycisku na kluczyku, zapalają się wszystkie kierunkowskazy na stałe i nawet odpalenie/zgaszenie silnika tego nie kasuje po prostu ciągle się palą dopóki nie odłączę znów akumulatora.
Myślałem, że to wina alarmu Logic Can Steinfford jaki jest tam zainstalowany, ale pisałem do producenta i kazał odpisał, że za kierunkowskazy odpowiedzialne są 4 białe kable, lecz po ich odcięciu nadal to samo.
Po odłączeniu całego alarmu także nadal te same obiawy.
na VCDS przy wejściu w Bordnetz wyświetla się bład o module komfortu- no connection.
Dodam, że kable w Bordnetz i module komfortu są wszystkie czyste, nie zaśniedziałe, nie zalane.
Jak rozwiązać ten problem? szukałem dużo w google ale najczęsciej taki rpbolem był spowodowany przekaźnikiem na kierunkowskazy w alarmie, niestety ale tutaj alarm wykluczam, bo bez niego są identyczne obiawy.