Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

matiz 0,8 - Pracuje na 2 cylindrach

09 Lis 2013 18:19 3066 7
  • Poziom 9  
    Może ktoś z obecnych ma pomysł co jest nie tak z matizem.
    Ciężko zapala i ledwo jedzie.Nowe : świece ,przewody,czujnik w aparacie ,palec.
    Przy zdejmowaniu przewodów ze świec na 3 cylindrze czuć różnicę na 2 pracuje lepiej bez iskry na 1 bez różnicy z przewodem czy bez. Cisnienie na wszystkich cyl.
    po 13 atm. iskra jest.Wtryski wszystkie rozpylają przy kręceniu rozrusznikiem.
    Rozrząd sprawdz.na znakach.
    Najśmieszniejsze,że przy zdjętej kopułce na chwilę zapalił podczas sprawdzania ciśnienia w cylindrach/był wtedy gorący silnik/.Czary istne.
    Kodów nie sczytywałem bo napewno będzie wypadanie zapłonów.
  • Moderator Samochody
    Cytat:
    przy zdjętej kopułce na chwilę zapalił podczas sprawdzania ciśnienia

    Paliwo zapala się od rozgrzanego nagaru w komorze spalania, to normalne
    Oglądnij wałek rozrządu
  • Poziom 20  
    Witam.
    A czy przypadkiem nie wymieniałeś wałka rozrządu ,jeśli tak to kupiłeś nie oryginalny i przy nim się dzieją takie cuda .Druga sprawa to aparat zapłonowy,najlepiej podmień od kogoś na chwile lub kup używkę na szrocie. Wymiana modułu optycznego też nie była dobrym pomysłem (znając życie, pewnie Chinszczyzna,lepiej było kupić używany oryginalny aparat) Matizy wcale bądż prawie wcale nie chcą jeżdzić na tych modułach.Przewody WN myślę że dobrze podłączyłeś.Możesz jeszcze podmienić kopułkę .Więcej na ten temat znajdziesz na http://daewooforum.pl/

    Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Iskra jest na kablu z cewki jak i na przewodach do świec,moduł jest orginał Mando.
    Tak że to chyba nie wina modułu.Lampa sprawdzany kąt zapłonu.
    Zadziwiające jest to,że jak zdejmuję przew.zapłonowy z 2 świecy to obroty rosną.
    Wolne obroty są bardzo wolne i co kilka sekund lekkie detonacje w wydech.
    Samochód jeżdził do tej pory,sprawdzone luzy zaworowe itd. Sprężanie 14 atm.
    Spróbuję jutro inna listwę wtryskową.
  • Poziom 20  
    Coś masz poprzestawiane, bo wygląda to, jakby dostawał zapłon na 2 cylindrze o wiele za wcześnie,jeśli jesteś pewien ustawienia sprawdż wałek rozrządu w miejscu łączenia się go z aparatem zapłonowym, oraz wałek aparatu zapłonowego (bolec),lub sprawdż dokładnie pozycje tłoka 1 z pozycją bolca aparatu zapłonowego.Możliwe jest też ,że przestawiłeś nie chcąco w aparacie tarcze z otworami . Podmień jeszcze cewkę zapłonową ,zresetuj kompa , naładuj dobrze akumulator i z czytaj kody.Jak dla mnie to albo padł aparat (zaplon) , komp (ster.m. inn. wtrysk),uszkodzony map sensor(lub brak podciśnienia z powodu uszkodzenia lub zatkania wężyka) lub zatkany wydech(kataliz.) jeśli na rozrządzie masz wszystko ustawione o.k.
  • Poziom 31  
    A ja powiem, że KOPUŁKA leży.
  • Poziom 9  
    Wymieniłem dzisiaj listwę wtryskową i dalej to samo.Iskra jak dzwon ale zdjęcie fajki
    z 2 lub 1 cylindra nie powoduje zmian obrotów ,może nawet lekką poprawę.
    Zczytałem błędy .Tylko klima i czujnik prędk.pojazdu.
    Zagadka.