Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra H 1.3 CDTI - nie kręci .nie odpala .brak komunikacji ze sterownikiem

12 Lis 2013 21:04 11628 8
  • Poziom 20  
    Auto jak temacie .kolega prosi o pomoc .wrócił z Polski do Uk auto stało 10 dni na lotnisku.wsiada do auta a tu pech nie kręci nie odpala.brak kontrolki świec żarowych,na wyświetlaczu od radia zamiast ilości przejechanych km jest F,kazałem mu zrobić diagnozę błąd
    -U 2105-Brak komunikacji magistrali Can ze sterownikiem silnika
    kolega pracuje jako elektryk budowlany bezpieczniki posprawdzał są ok.okablowanie też ja myślę że Ecu nie steruje masą przekaźnika głównego.ale trudno na odległość pomóc .może ktoś miał podobny przypadek
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 34  
    Podiagnozowac reszte systemow a glownie CIM.Blad ktory podajesz wysteuje w mojej H i auto mi odpala bez problemow.Ogolnie ople z tych lat lubia siac bledami typu brak komunikacji itd itd ale auta chodza.
    Jak wspominialem wyzej,podiagnozowac wszystkie systemy a skupic sie na Cimie i immobiliserze zeby sprawdzic czy jest zezwolenie na rozruch itd.
    Ponadto jak auto stalo tyle dni na parkingu to sprawdzic cze niezostalo gdzies oszabrowane bo i takie sie zdazaly przypadki ze trafialo auto domnie bez ecu bo np bylo zamontowane pod nadkolem i przez noc zgineło z auta.
  • Poziom 20  
    Trudno pomagać na odległość.kolega mówi że Ecu jest tylko nie ma komunikacji z nim
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 34  
    bart.auto napisał:
    Trudno pomagać na odległość.kolega mówi że Ecu jest tylko nie ma komunikacji z nim


    Jasna sprawa.
    Ale.Podstawa jest posprawdzanie czy po zaplonie mamy wszystkie zasilania i masy na ECU.Jest opcja ze niema z jednej glupiej przyczyny.Gryzonie,co czesto sie zdarza,badz problem szeroko spotykany w motoryzacji terazniejszej.Gnija instalacje.
    Do dzieła,posprawdzac podstawy.
    Napisz czym to diagnzuje gosciu.
  • Poziom 20  
    Nie wiem na 100% ale chyba testerem Delphi Ds 150.też bym raczej obstawiał na gnijącą instalacje,muszę mu napisać żeby podał masę na przekaźnik główny i wtedy będzie wiedział czy ma wszystkie zasilania i masy do sprawdzenia

    Dodano po 36 [sekundy]:

    Tym bardziej cały czas lało
  • Poziom 42  
    Cosik mnie się zdaje ,że tam diagnoza sterownika idzie szeregowo przez immo , a jak immo nie odpali to nici z połączeniem z ECU!
  • Poziom 34  
    emeryt2 napisał:
    Cosik mnie się zdaje ,że tam diagnoza sterownika idzie szeregowo przez immo , a jak immo nie odpali to nici z połączeniem z ECU!


    Dlatego pisalem ze trzeba sprawdzic inne systemy czy zazwalaja na rozruch,jak sie immo wykrzaczylo to moze byc problem nawet z odzewem rozrusznika.Nawiasem czesto wysypuje sie CIM w tych autach i niema ruchu z zadnej strony dopoki niezostanie postawiony.
  • Poziom 22  
    Akumulator jest na pewno naladowany?
  • Poziom 20  
    Więc drodzy panowie forumowicze pojawiły się nowe wątki w sprawie Astry ,ja obstawiam na uszkodzenie sterownika ale podzielę się informacjami otrzymanymi od kolegi więc w obrębie Cima wszystko w porządku, zdjął sterownik i napięcie + 12 v na pin 23 Ecu jest,lecz on nie steruje masą przekaźnika systemowego ,więc odnalazł przekaźnik i podał masę przez kontrolkę i napięcia na pinach zasilających się pojawiło,masy też sprawdzone ,czyli instalacja ok więc podłączył sterownik i podał jeszcze raz masę na przekaźnik i pojawiła się kontrolka świec żarowych ,zaczęła pompa pracować ,odłączył tą masę i o dziwo sterownik zaczął sterować przekaźnikiem lecz auto odpala i gaśnie po różnym czasie ale można było odpytać Ecu na błędy i oto one
    -P 0704-wejsciowy wyłącznik sprzęgła
    -P0606-sterownik silnika nieprawidłowe działanie
    -P0685-obwód głównego przekaźnika
    -P2264 woda w obwodzie czujnika paliwa
    -P0603-moduł sterowania błąd eeprom
    -0602-regulacja dawki paliwa nie zaprogramowany

    Coś za dużo tych błędów