Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW LT 35 2.5 TDI - Duzo pali, skaczący kąt wtrysku

13 Lis 2013 18:03 4500 3
  • Poziom 2  
    Witam forumowiczów.
    Czytam na forum i już sam nie wiem czy te typy tak mają czy nie. Auto pali gdy jest zimne ok, nie ma problemu z uruchomieniem, jedynie to po odpaleniu dymi na biało tak jak by coś mu niedomagało... Po rozgrzaniu dymienie ustaje i nie ma grama dymu, ani białego, niebieskiego czy tez czarnego, jest czysciutko. Po utuchomieniu VAGA do diagnozy kąta wtrysku to strasznie ma duże wachania skacze +/- o 20 jednostek więc to bardzo dużo. Rozrząd napięty prawidłowo, wymieniany okolo 10 tys temu przez mechanika, Nie zaglądał bym do tego lecz podczas jazdy czasami czuje jak by spadki mocy, może to moje tylko odczucia ale nie sądzę. No i spalanie coś jest większe niż wczesniej. wzrosło o około 1 litr. Auto na pusto czy z ładunkiem pali bardzo podobnie a jego spalanie oscyluje w granicach ponad 10 litrów. Wcześniej wychodziło mi jakoś 8,5-9. Jest to silnik 2.5 TDI 109KM o oznaczeniach AVR. W załączniku przesyłam logi ktore wykonalem Jak by były potrzebne jakies inne w celu ustalenia usterki to proszę mowić jakie i wykonam je tylko najszybciej jak sie da. Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszystkie pomocne odpowiedzi.
    Log (0 - 000)
    Log (1 - 000)
    Log (2 - 003,010)
    Log (3 - 003,010)
  • Poziom 2  
    Pomoze ktoś w rozwiązaniu problemu?
    Dzis dokonałem wymiany koła pasowego tego mocowanego na dole (oryginal VW), podkładki diamentowej, śruby mocującej koło pasowe oraz rolki prowadzącej i nadal jest taka sytuacja... Wszystko dopilnowąłem aby było zrobione jak należy śruba na wale 160Nm+180^ rolki rowniez z odpowiednia siłą i nic sie nie zmieniło... Co możecie jeszcze doradzić koledzy? Bardzo prosze o podpowiedzi... A i jeszcze wtrysk sterujący rownież zmierzyłem i pokazuje ~108Ohm... Proszę o porady bo nie wiem czy autem moge jeździć czy lepiej szukać przyczyny
  • Poziom 11  
    jalkoś na logu nie widać skaczącego kąta tylko trochę póżny
  • Poziom 18  
    Ostatnio ustawiałem początek tłoczenia i palił z rana dużo lepiej. Był jeszcze jeden problem bo auto falowałona wolnych przy prawidłowej dawce ale podejrzewam zmieniony sterujący wtrysk od innego auta albo nastawnik.