Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Tektronix
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Felicia 1.3 mpi '00 - pulsujące oświetlenie deski rodzielczej

14 Lis 2013 00:25 1884 8
  • Poziom 7  
    Witam .
    Mam problem z pulsującym oświetleniem deski rozdzielczej i w dodatku pulsuje i czuć takie lekkie szarpanie samochodem .

    Dodam że wszystkie przewody masowe są odpowiednio połączone i wyczyszczone.

    w wrześniu był wymieniany alternator gdyż jechałem do domu zapaliła mi się kontrolka ładowania i aku się rozładował i byłem zmuszony do spychania felki na pobocze .

    ma ktoś sensowne porady
    dodam że był dolewany olej do skrzyni , nowy czujnik temperatury , termowłącznik , zmieniana centralka , i wycinany alarm .

    gdzie szukać przyczyny ?

    Dodano po 3 [minuty]:

    dodam że już 3 raz kupowałem nowy opornik dmuchawy który się spalił ja te 2 pozostałe dodam że oporniki pałą się po deszczowych i wilgotnych dniach co może być przyczyną palącego się opornika
  • Tektronix
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Alternator do przeglądu, prawdopodobnie regulator uszkodzony... (nie ma znaczenia że nowy)
  • Tektronix
  • Poziom 7  
    byłem u elektromechanika wyciągał regulator i powiedział ze w porządku jest , patrzał napięcie wszystko jest też ok i to się dzieje na rozgrzanym silniku
  • Poziom 38  
    Witam
    Sprawdź gdy jest nagrzany ładowanie ,połączenia (+)alternator ,masy ,połączenie przy akumulatorze czy się coś nadmiernie nie grzeje.Oczywiście może być wina regulatora(świruje gdy nagrzany)jak kolega podpowiada wcześniej.Jeżeli jeszcze przerywa (może być nadmierne ładowanie)lub coś ze stacyjką (jej wkładem elektrycznym).Musisz kolejno sprawdzać.
  • Poziom 27  
    Witam

    Sprawdź połączenie przewodu masowego między blokiem silnika a zaciskiem na karoserii. Jak masz znajomego mechanika, to niech Ci podmieni na próbę ten kawałek przewodu. W Felicji jest on połączony z drugim przewodem masowym, łączącym akumulator z zaciskiem karoserii. Nie rozcinaj ich, tylko odłącz od bloku silnika stary kabel, podwiń, żeby gdzieś nie dotykał i załóż nowy kabel między blokiem silnika karoserią. Sprawdź na tym połączeniu, czy problem występuje.

    Pozdrawiam

    Krystian
  • Poziom 7  
    wszystkie polaczenia masowe sa ok , kolega mi podlaczyl dzisiaj pod komputer ani jednego bledu , wkurzylem sie wumienilem przekaznik , swiece i regulator dzisiaj zobaczymy co wyjdzie na jezdzie probnej
  • Poziom 27  
    Uwielbiam opornych... sprawdź na rozgrzanym silniku napięcie miernikiem wychyłowym (wskazówkowym). Jeśli masz dostęp do oscyloskopu to nawet lepiej. Jak elektryk sprawdza regulator wyjęty z alternatora? I jakich błędów się spodziewałeś w ecu?
  • Poziom 7  
    ogólnie chciałem sprawdzić czujniki i czy coś jest nie tak , patrzałem każdy przewód masowy po kolei rozkręcałem i szukał przerwy niestety nie ma na żadnym , teraz ładowanie jest 13.95 /13,99 , akumulator w dobrej kondycji podpinany pod sprzęt do testu akumulatora , i też zobaczymy jak rano odpali , z tego co słyszałem z serwisu skodzinki powiedzieli mi że często lubiały się rozciągać łańcuszki nie wiem czy to prawda , po południu napisze co się stało po wymianie regulatora .

    po za tym elektryk wsadził mi taki chiński ciężko regulator teraz regulator zamontowałem nowy wzięty z serwisu skody orginalny różnica wyglądu bardzo duża , możliwość jest taka że ten chiński regulator nie dawał rady a za naprawe alternatora na niby niemieckich częściach zapłaciłem 210 zł gdzie na allegro koszt nowego wynosi 230 z wysyłką

    pozdrawiam
  • Poziom 7  
    temat zamknety przyczynąbył regulator napięcia dzięki koledzy za pomoc