Prosze o sprawdzenie logow z odczytu komputera. Problemy mam takie: nie rowna praca silnika po rozgrzaniu i takie chwilowe zamulenia podczas jazdy. Widze ze jest blad lambdy ale czy to nie dlatego ze jest gaz?? Na kompie od gazu widze ze sonda pracuje tylko ta sinusoida jest taka bardziej rozwlekła nie taka skupiona.
PARAMETRY:
2013-11-13 19:54:49
IAW Scan 2 [v0.80]
POŁĄCZONO Z:
Nieznany
Magneti-Marelli IAW-6F/16F SPI
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: 55D085??????
Numer katalogowy: 61602.063.01
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
Obroty silnika: RPM
BŁĘDY:
Sonda lambda [Z]
BŁĘDY:
Sonda lambda [Z]
PARAMETRY:
PARAMETRY:
Obroty silnika: 967 RPM
PARAMETRY:
Obroty silnika: 988 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
PARAMETRY:
Obroty silnika: 983 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 9,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 87 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °
Napięcie akumulatora: 13,69 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 8 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 1008 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 87 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °
Napięcie akumulatora: 13,63 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 8 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 1007 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 87 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °
Napięcie akumulatora: 13,63 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 11 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 879 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 372 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 87 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,74 °
Napięcie akumulatora: 13,69 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 8 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 930 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 360 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 88 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °
Napięcie akumulatora: 13,63 V
Korekta sondy lambda: 1,02
Pozycja silnika krokowego: 8 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 2869 RPM
Czas wtrysku: 0,95 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 21,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 404 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 88 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 20,32 °
Napięcie akumulatora: 13,63 V
Korekta sondy lambda: 0,97
Pozycja silnika krokowego: 58 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): -128
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
PARAMETRY:
2013-11-13 19:54:49
IAW Scan 2 [v0.80]
POŁĄCZONO Z:
Nieznany
Magneti-Marelli IAW-6F/16F SPI
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: 55D085??????
Numer katalogowy: 61602.063.01
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
PARAMETRY:
Obroty silnika: RPM
BŁĘDY:
Sonda lambda [Z]
BŁĘDY:
Sonda lambda [Z]
PARAMETRY:
PARAMETRY:
Obroty silnika: 967 RPM
PARAMETRY:
Obroty silnika: 988 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
PARAMETRY:
Obroty silnika: 983 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 9,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 87 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °
Napięcie akumulatora: 13,69 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 8 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 1008 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 87 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °
Napięcie akumulatora: 13,63 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 8 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 1007 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 364 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 87 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °
Napięcie akumulatora: 13,63 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 11 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 879 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 372 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 87 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,74 °
Napięcie akumulatora: 13,69 V
Korekta sondy lambda: 1,00
Pozycja silnika krokowego: 8 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: NIE
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 930 RPM
Czas wtrysku: 0,80 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 10,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 360 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 88 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 9,31 °
Napięcie akumulatora: 13,63 V
Korekta sondy lambda: 1,02
Pozycja silnika krokowego: 8 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): 104
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 2869 RPM
Czas wtrysku: 0,95 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 21,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 404 hPa
Temperatura powietrza: 23 °C
Temperatura wody: 88 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 20,32 °
Napięcie akumulatora: 13,63 V
Korekta sondy lambda: 0,97
Pozycja silnika krokowego: 58 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: -46
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: -384
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096
Obroty biegu jałowego: 848 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Korekta silnika krokowego (delta): -128
Korekta silnika krokowego z FLT: 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0
Offset autokalibracji (obciążenie min.): -2
Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK