Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro 1.6 GLI - Po zamontowaniu gazu dławi się na benzynie.

14 Lis 2013 16:50 3501 25
  • Poziom 7  
    Witam,
    Mam problem z Polonezem Caro 1.6 GLI, od momentu zamontowania LPG. Problem polega na tym że po odpaleniu na benzynie trzyma wysokie obroty dość długo, a kiedy już spadną to przy próbie przegazowania dławi się przy ok. 2500 obr. Jest wtedy troche słabszy na benzynie a po przełączeniu na gaz jest wszystko w porządku. Najciekawsze jest to że nie za każdym razem pojawia się ten problem, bo jeśli po odpaleniu nie trzyma długo wysokich obrotów to wtedy nie ma żadnego problemu na benzynie czy na gazie. Co do tej pory zrobiłem to wyczyściłem silnik krokowy, wymieniłem filtr powietrza i świece zapłonowe.
  • Poziom 24  
    A nie prościej reklamować usługę?
  • Poziom 42  
    Działa nawalony! Pracuje na dwóch gazach - etylinie i propanie naraz!
  • Poziom 7  
    marseluss_2009 napisał:
    A nie prościej reklamować usługę?


    Byłem już u gaziarzy pare razy, stwierdzili ze pompa paliwa za małe ciśnienie daje, i trzeba wymienić. Tak jak oni spieprzyli tą instalacje gazową to mało kto potrafi, na początku palił 19l/100km i silnik po zgaszeniu zapłonu dalej pracował bo podawało prąd cały czas na jakiś zawór od gazu. Chce się właśnie dowiedzieć co jest powodem ze nie chce chodzić na benzynie, wtedy pojade do nich i będą robić.
  • Poziom 19  
    Być może zaciąga gdzieś lewe powietrze , może uszkodzili jakiś przewód podczas montazu.
    Ja miałem podobny problem i właśnie nieszczelny był dolot co prawda inny silnik opel 2.0
  • Poziom 7  
    Dj.McG napisał:
    Być może zaciąga gdzieś lewe powietrze , może uszkodzili jakiś przewód podczas montazu.
    Ja miałem podobny problem i właśnie nieszczelny był dolot co prawda inny silnik opel 2.0


    ale jak by zaciągał lewe powietrze to by cały czas nie chodził, niekiedy właśnie jest wszystko w porządku.
  • Poziom 19  
    Przemo RDE napisał:
    Dj.McG napisał:
    Być może zaciąga gdzieś lewe powietrze , może uszkodzili jakiś przewód podczas montazu.
    Ja miałem podobny problem i właśnie nieszczelny był dolot co prawda inny silnik opel 2.0


    ale jak by zaciągał lewe powietrze to by cały czas nie chodził, niekiedy właśnie jest wszystko w porządku.


    Nie koniecznie np u mnie bylo tak ze material gdy był zimny to robiła się szczelina i zaciągał lewe powietrze a jak sie nagrzał to wtedy szczelina się zamykała
    przynajmniej tak wywnioskowałem po znalezieniu usterki.
  • Poziom 7  
    U mnie jest tak, że jak ma chodzić na benzynie, to po odpaleniu na zimnym silniku działa, a po przełączeniu na gaz i z powrotem na benzynę zaczyna się problem.
  • Poziom 24  
    Co do lewego powietrza to kulałby i na benzynie i na gazie, ale proforma psiknij plakiem po dolocie. Napisz jaki masz lpg.
  • Poziom 7  
    Mieszalnik mam tomasetto AT 07 ,sterownik stag2-W
  • Poziom 24  
    Luknij dolot czy nie przydławili, kiedyś takie triki widziałem.
  • Poziom 7  
    marseluss_2009 napisał:
    Luknij dolot czy nie przydławili, kiedyś takie triki widziałem.

    dolot jest troche przydlawiony, ale przed tym tak samo nie chodził
  • Poziom 35  
    Pewnie mnie wyśmiejecie, ale z doświadczenia wiem, że w 1.6 GLI podobne cyrki się dzieją, gdy napięcie ładowania przekracza 17V, bo tak właśnie miałem :-)
  • Poziom 24  
    Ture11 napisał:
    Pewnie mnie wyśmiejecie :-)

    Nie koniecznie;-)
  • Poziom 7  
    Ture11 napisał:
    Pewnie mnie wyśmiejecie, ale z doświadczenia wiem, że w 1.6 GLI podobne cyrki się dzieją, gdy napięcie ładowania przekracza 17V, bo tak właśnie miałem :-)

    Jeszcze to sprawdze, ale z tego co pamiętam to ładowanie było ok.
  • Poziom 7  
    Sprawdzalem ładowanie kilka razy i jest ok. Może to być wina pompy paliwa, za małe ciśnienie daje? Już sam nie wiem co to może być.
  • Poziom 42  
    Nie płakać tylko sprawdzić ciśnienie paliwa , świece i odstęp elektrod na nich!
  • Poziom 7  
    emeryt2 napisał:
    Nie płakać tylko sprawdzić ciśnienie paliwa , świece i odstęp elektrod na nich!

    Świece zmienione i ustawione były w pierwszej kolejności. Jakie ma być ciśnienie paliwa?
  • Poziom 30  
    Przemo RDE napisał:
    U mnie jest tak, że jak ma chodzić na benzynie, to po odpaleniu na zimnym silniku działa, a po przełączeniu na gaz i z powrotem na benzynę zaczyna się problem.

    Jesteś pewny,że jak przełączysz centralkę to wyłącza gaz??Może chodzi na benzynie i na gazie??Po przełączeniu na benzynę zdejmij przewód zasilający zawór lpg,odczekaj chwilę żeby gaz zszedł z reduktora jeżeli sie poprawi to znaczy ,ze centralka lpg nie działa zgodnie z Twoimi życzeniami i jest albo źle podłaczona,albo uszkodzona,może być też ,że sam zawór przepuszcza wtedy zakręć zawór na butli to na pewno pozbawi układ gazu(po dłuższej chwili)-jak sie poprawi to znaczy że zawór do czyszczenia lub wymiany.
    Ja pojechałbym do tych "fachowców" i zapytał czy oni to naprawią czy mqam zmienić warsztat i przywieźć im rachunek?? To działa
  • Poziom 7  
    zdzichra napisał:
    Przemo RDE napisał:
    U mnie jest tak, że jak ma chodzić na benzynie, to po odpaleniu na zimnym silniku działa, a po przełączeniu na gaz i z powrotem na benzynę zaczyna się problem.

    Jesteś pewny,że jak przełączysz centralkę to wyłącza gaz??Może chodzi na benzynie i na gazie??Po przełączeniu na benzynę zdejmij przewód zasilający zawór lpg,odczekaj chwilę żeby gaz zszedł z reduktora jeżeli sie poprawi to znaczy ,ze centralka lpg nie działa zgodnie z Twoimi życzeniami i jest albo źle podłaczona,albo uszkodzona,może być też ,że sam zawór przepuszcza wtedy zakręć zawór na butli to na pewno pozbawi układ gazu(po dłuższej chwili)-jak sie poprawi to znaczy że zawór do czyszczenia lub wymiany.
    Ja pojechałbym do tych "fachowców" i zapytał czy oni to naprawią czy mqam zmienić warsztat i przywieźć im rachunek?? To działa


    Bylem już kilka razy u ,,fachowców'' i powiedzieli ze to jest problem z autem a gaz nie ma nic do tego.
  • Poziom 30  
    Przecież,jeśli dobrze zrozumiałem,problem z jazdą na benzynie pojawia sie dopiero jak przełączysz z gazu na benzyne ,a do czasu przełączenia na gaz auto jedzie normalnie na benzynie i jeździło normalnie do czasu zamontowania gazu wiec jak nie przełączysz na gaz i będziesz jeździł tylko na paliwie to auto działa tak jak powinno tak???????-jeśli sie myle popraw mnie:)
    Jeżeli jest tak jak napisałem to niech nie pitolą,że to wina auta -owszem wina jest ale czy auta?
    Jak są pewni ,że to nie gaz to spokojnie powinni się zgodzić jak powiesz ,że jedziesz żeby zrobili i przywieziesz im fakture do zapłaty jak to jednak gaz:)Weź kumpla na świadka żeby sie nie wycofali:)
  • Poziom 7  
    zdzichra napisał:
    Przecież,jeśli dobrze zrozumiałem,problem z jazdą na benzynie pojawia sie dopiero jak przełączysz z gazu na benzyne ,a do czasu przełączenia na gaz auto jedzie normalnie na benzynie i jeździło normalnie do czasu zamontowania gazu wiec jak nie przełączysz na gaz i będziesz jeździł tylko na paliwie to auto działa tak jak powinno tak???????-jeśli sie myle popraw mnie:)
    Jeżeli jest tak jak napisałem to niech nie pitolą,że to wina auta -owszem wina jest ale czy auta?
    Jak są pewni ,że to nie gaz to spokojnie powinni się zgodzić jak powiesz ,że jedziesz żeby zrobili i przywieziesz im fakture do zapłaty jak to jednak gaz:)Weź kumpla na świadka żeby sie nie wycofali:)


    Po odpaleniu na benzynie nie zawsze działa. Sporadycznie działa nie mam pojęcia od czego to zależy. Sprawdziłem ciśnienie paliwa, jest 1 atmosfera, tylko nie wiem ile powinno być na jednopunkcie?
  • Poziom 30  
    Z tego co pamiętam na jednopunktowym wtrysku tyle mniej wiecej ma byc ok 1atm wiec chyba dobrze.Może wtrysk paliwa jest jakiś felerny?Podjedź na diagnostyke do kumatych gości to albo potwierdzą albo wykluczą złe działanie ukladu paliwowego.
    Ja na początek jednak zakręciłbym zawór na butli gazu żeby gaz na pewno nie dostawał się do układu i spróbowałbym pojeździć chwilę-n.p.100 km na paliwie,a przede wszystkim zdjąłbym przydławienie dolotu powietrza i zrobił reset komputera,a później jazda na benzynie-jak będzie ok to niech nie pitolą ,że to wina auta
  • Poziom 7  
    zdzichra napisał:
    Z tego co pamiętam na jednopunktowym wtrysku tyle mniej wiecej ma byc ok 1atm wiec chyba dobrze.Może wtrysk paliwa jest jakiś felerny?Podjedź na diagnostyke do kumatych gości to albo potwierdzą albo wykluczą złe działanie ukladu paliwowego.
    Ja na początek jednak zakręciłbym zawór na butli gazu żeby gaz na pewno nie dostawał się do układu i spróbowałbym pojeździć chwilę-n.p.100 km na paliwie,a przede wszystkim zdjąłbym przydławienie dolotu powietrza i zrobił reset komputera,a później jazda na benzynie-jak będzie ok to niech nie pitolą ,że to wina auta

    Teraz jak mam sprawdzone ciśnienie paliwa to im powiem ile jest, bo właściciel ,,znawca,, powiedział że to napewno wina pompy paliwa bo za słabe ciśnienie daje. Zdławiony nie był od razu tylko po jakimś czasie a na benzynie ie chodzi od dnia montarzu.
  • Poziom 30  
    Zrób reset komputera,zakręć na butli gaz,jak będzie normalnie jeździł na benzynie-jedź do nich na benzynie i zaproś "fachowca" na próbną jazde i pokaż mu jak auto chodzi,później odkręć gaz i niech sam sie przekona ,że spier........ robotę:),a tak przy okazji to jaka to instalacja??
  • Poziom 7  
    zdzichra napisał:
    Zrób reset komputera,zakręć na butli gaz,jak będzie normalnie jeździł na benzynie-jedź do nich na benzynie i zaproś "fachowca" na próbną jazde i pokaż mu jak auto chodzi,później odkręć gaz i niech sam sie przekona ,że spier........ robotę:),a tak przy okazji to jaka to instalacja??

    Zwykła mieszalnikowa, nie znam sie na tym to wiecej nie moge powiedzieć :D