Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows 7 - Brak możliwości właczenia usługi Centrum zabezpieczeń systemu Window

15 Lis 2013 01:29 5679 13
  • Poziom 9  
    Witam !!
    Chcialbym prosić o pomoc !! Mam problem z włączeniem Centrum zabezpieczeń jak również z Windows Update . Jestem kpl zielony jeśli chodzi o OTL !! Kliknąłem na RUN SCAN i nie wiem co mam dalej zrobić z tymi logami ?? CZy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć na podstawie załaczonych logów co mam zrobić dalej ??
    Miałem jakieś Trojany typu B i C . Niby Kasperski i SpyHunter pousuwały virusy ale cały czas pojawia mi sie bląd jak w temacie . Pomoże ktoś ???
  • Poziom 9  
    Witam !!
    Zrobilem ponowny log z podanego linku przez kolegę .

Co mam dalej robić nie bardzo wiem . Pomózcie prosze koledzy . Mam kilka urządzeń podpietych w siec domową min Ipod , Dell Hybryd , Iphone TV , Samsung Galaxy Lenovo i żony Sony Vaio i boję sie że to robactwo sie rozlezie .
    Help please !!!
  • Pomocny post
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Kolega wykonał skanowanie o które prosiłem? Zostały wykryte i usunięte jakieś zagrożenia?
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Odinstaluj SpyHunter.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Cytat:
    :OTL
    SRV:64bit: - [2013-10-18 17:46:52 | 001,025,408 | ---- | M] (Enigma Software Group USA, LLC.) [Auto | Running] -- C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\SH4Service.exe -- (SpyHunter 4 Service)
    O2 - BHO: (no name) - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - No CLSID value found.
    O3 - HKU\S-1-5-21-4253829659-2476491568-3785081714-1001\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No CLSID value found.
    O4 - HKLM..\Run: [] File not found
    O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found