Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toshiba Satellite - ekran zaciemnia się po przymknięciu go

15 Lis 2013 10:21 2478 12
  • Poziom 8  
    Cześć,
    Mam taki problem z Toshiba Satellite - mianowicie, kiedy ją włączę, jest wszystko ok, działa, kolory są ok. Problem zaczyna się, kiedy na chwilę włączony laptop przymknę bądź zostawię włączony na dłuższą chwilę, to w pierwszym przypadku kiedy otworzę laptopa, ekran się zaciemnia (widać wszystko na pulpicie, tylko wszystko jest ciemne) i nie mogę później tego rozjaśnić do normalnych kolorów, jasności. Nie znam się na tym, więc potrzebuję pomocy. Czy mam zmienić jakieś ustawienia w laptopie czy może coś się zepsuło? Dodam, że tak się robi od początku, kiedy go kupiłam.
  • Poziom 16  
    Oddać w bardziej fachowe ręce lub poczytać fachowej literatury a w szczególności polecam zapoznać się z instrukcją obsługi
  • Poziom 18  
    Zbyt mało informacji. Jeśli od nowości tak się dzieje, to miejmy nadzieję że to wina oprogramowania.

Na początek podaj nam dokładny model laptopa (znajdziesz na naklejce pod spodem).
  • Poziom 8  
    Toshiba Satellite L750D - 1F3
  • Poziom 18  
    Z tego co czytam to generalnie upgrade BIOSu będzie potrzebne. Nie Ty jedna masz ten problem, stety-niestety :)

Podaj jeszcze jaki system masz na nim zainstalowany (wersję systemu i architektury), to zobaczymy czy wgranie sterowników najpierw coś pomoże, jeżeli nie to poradzimy coś dalej.
  • Poziom 8  
    Windows 7 , 32 bit - nie wiem czy to o to Ci chodziło bi3dron :)
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Tak, o to właśnie. Ciekawe tylko czemu nie 64bit, skoro 4GB RAM, ale mniejsza.

Rozumiem że ściemnianie/rozjaśnianie z klawiszy FN+F6/F7 też nie działa?
    Jeśli nie to czytaj niżej :D

Teraz tak: sterowniki <- z tej strony ściągnij Catalyst Control Center i zainstaluj i sprawdź. Jeśli nie pójdzie, to zrób tak: