W załączniku dałem zapis logów z vcdsa i prosił bym o interpretację ponieważ sprawa jest o tyle dziwna że na 5 cylindrze dawka korekcyjna dochodzi do 2.99 i tak zostaje, po spuszczeniu nogi z gazu wraca do jakiegoś tam niższego poziomu i po ponownym wciśnięciu gazu w podłogę zwiększa się stopniowo aż osiągnie 2.99
Problem z tym autem jest taki że po długiej jeździe (kilkaset km) z dużym ładunkiem zaczyna wpadać w tryb awaryjny.
wtryskiwacze w tym aucie (wszystkie 5) zostały wymienione jakiś niedługi czas temu na bosha nowe po około 900zł/sztuka (czyli to prawdopodobnie regenerowane z fabryki boscha z gwarancją)
TUTAJ BŁĘDY Z OSTATNIEJ TRASY AUTA:
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
P1063 - 001 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2772 /min
Moment obrotowy: 334.3 Nm
Prędkość: 108.0 km/h
(bez jednostek): 5.0
Napięcie: 13.91 V
Ciśnienie: 924.6 bar
Cykl pracy: 48.9 %
Bity binarnie: 00000000
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
P1063 - 002 - przekroczona granica regulacji
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2772 /min
Moment obrotowy: 334.3 Nm
Prędkość: 108.0 km/h
(bez jednostek): 5.0
Napięcie: 13.91 V
Ciśnienie: 924.6 bar
Cykl pracy: 48.9 %
Bity binarnie: 00000000
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
P1063 - 005 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2772 /min
Moment obrotowy: 334.3 Nm
Prędkość: 108.0 km/h
(bez jednostek): 5.0
Napięcie: 13.91 V
Ciśnienie: 924.6 bar
Cykl pracy: 48.9 %
Bity binarnie: 00000000
005459 - Sygnał czujnika wysokości / ciśnienie w kolektorze ssącym
P1553 - 008 - niewiarygodna korelacja
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 173.2 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Ciśnienie rzecz.: 938.4 mbar
Ciśnienie rzecz.: 887.4 mbar
Dawka paliwa: 0.0 mg/suw
(bez jednostek): 2.0
Bity binarnie: 00000000
Problem z tym autem jest taki że po długiej jeździe (kilkaset km) z dużym ładunkiem zaczyna wpadać w tryb awaryjny.
wtryskiwacze w tym aucie (wszystkie 5) zostały wymienione jakiś niedługi czas temu na bosha nowe po około 900zł/sztuka (czyli to prawdopodobnie regenerowane z fabryki boscha z gwarancją)
TUTAJ BŁĘDY Z OSTATNIEJ TRASY AUTA:
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
P1063 - 001 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2772 /min
Moment obrotowy: 334.3 Nm
Prędkość: 108.0 km/h
(bez jednostek): 5.0
Napięcie: 13.91 V
Ciśnienie: 924.6 bar
Cykl pracy: 48.9 %
Bity binarnie: 00000000
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
P1063 - 002 - przekroczona granica regulacji
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2772 /min
Moment obrotowy: 334.3 Nm
Prędkość: 108.0 km/h
(bez jednostek): 5.0
Napięcie: 13.91 V
Ciśnienie: 924.6 bar
Cykl pracy: 48.9 %
Bity binarnie: 00000000
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
P1063 - 005 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2772 /min
Moment obrotowy: 334.3 Nm
Prędkość: 108.0 km/h
(bez jednostek): 5.0
Napięcie: 13.91 V
Ciśnienie: 924.6 bar
Cykl pracy: 48.9 %
Bity binarnie: 00000000
005459 - Sygnał czujnika wysokości / ciśnienie w kolektorze ssącym
P1553 - 008 - niewiarygodna korelacja
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 173.2 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Ciśnienie rzecz.: 938.4 mbar
Ciśnienie rzecz.: 887.4 mbar
Dawka paliwa: 0.0 mg/suw
(bez jednostek): 2.0
Bity binarnie: 00000000