Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Crafter 2.5 TDI 136KM - Logi dynamiczne korekcji wtryskiwaczy

PeCet99 15 Nov 2013 13:21 7521 8
  • #1
    PeCet99
    Level 11  
    W załączniku dałem zapis logów z vcdsa i prosił bym o interpretację ponieważ sprawa jest o tyle dziwna że na 5 cylindrze dawka korekcyjna dochodzi do 2.99 i tak zostaje, po spuszczeniu nogi z gazu wraca do jakiegoś tam niższego poziomu i po ponownym wciśnięciu gazu w podłogę zwiększa się stopniowo aż osiągnie 2.99

    Problem z tym autem jest taki że po długiej jeździe (kilkaset km) z dużym ładunkiem zaczyna wpadać w tryb awaryjny.

    wtryskiwacze w tym aucie (wszystkie 5) zostały wymienione jakiś niedługi czas temu na bosha nowe po około 900zł/sztuka (czyli to prawdopodobnie regenerowane z fabryki boscha z gwarancją)

    TUTAJ BŁĘDY Z OSTATNIEJ TRASY AUTA:

    004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
    P1063 - 001 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 2772 /min
    Moment obrotowy: 334.3 Nm
    Prędkość: 108.0 km/h
    (bez jednostek): 5.0
    Napięcie: 13.91 V
    Ciśnienie: 924.6 bar
    Cykl pracy: 48.9 %
    Bity binarnie: 00000000

    004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
    P1063 - 002 - przekroczona granica regulacji
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 2772 /min
    Moment obrotowy: 334.3 Nm
    Prędkość: 108.0 km/h
    (bez jednostek): 5.0
    Napięcie: 13.91 V
    Ciśnienie: 924.6 bar
    Cykl pracy: 48.9 %
    Bity binarnie: 00000000

    004195 - Regulacja ciśnienia paliwa
    P1063 - 005 - przekroczona granica regulacji - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 2772 /min
    Moment obrotowy: 334.3 Nm
    Prędkość: 108.0 km/h
    (bez jednostek): 5.0
    Napięcie: 13.91 V
    Ciśnienie: 924.6 bar
    Cykl pracy: 48.9 %
    Bity binarnie: 00000000

    005459 - Sygnał czujnika wysokości / ciśnienie w kolektorze ssącym
    P1553 - 008 - niewiarygodna korelacja
    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 0 /min
    Moment obrotowy: 173.2 Nm
    Prędkość: 0.0 km/h
    Ciśnienie rzecz.: 938.4 mbar
    Ciśnienie rzecz.: 887.4 mbar
    Dawka paliwa: 0.0 mg/suw
    (bez jednostek): 2.0
    Bity binarnie: 00000000
  • #2
    michal200848
    Level 23  
    Ciśnienie paliwa za wysokie i dlatego chodzi w trybie awaryjnym, sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
  • #3
    PeCet99
    Level 11  
    Ciśnienie paliwa maksymalne około 1550 mbar przy jeździe pod górę z obciążeniem i pokrywa się idealnie zadane z rzeczywistym. Na jeździe próbnej nie łapie żadnych błędów! złapał by gdyby jazda próbna trwała jakieś 500km. Jak można sprawdzić regulator ciśnienia paliwa czy jest dobry ?
  • #4
    Anonymous
    Anonymous  
  • #5
    PeCet99
    Level 11  
    @Falubaz1

    No to nie do wyjeb.... tylko na gwarancji pójdzie.. byłem w servisie bosha (jako takim jaki jest w krośnie) i go wezmą na tester, napiszą protokół i chyba nawet faktury zakupu nie musi klient okazywać... a co myślicie na temat wtryskiwacza w trzeciej dziurze ma odchyłke 2.64 to co też drzeć trzonowca ?
  • #6
    PeCet99
    Level 11  
    Jaka jest norma korekcji sprawnych wtryskiwaczy w tym silniku ?
  • #7
    Anonymous
    Anonymous  
  • #8
    michal200848
    Level 23  
    Zrób test przelewowy wtrysków.
  • #9
    PeCet99
    Level 11  
    W takim wyciągam tylko piątego. Jak będzie możliwość to wcześnie zrobię przelewy.