Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Keeloq dekoder na PIC16C54XT

psicho 15 Lis 2013 23:20 3663 4
  • #1 15 Lis 2013 23:20
    psicho
    Poziom 11  

Witam,

od kilku dni "męczę" się w dosłownym tego słowa znaczeniu z implementacją KEELOQ'a w swoim urządzeniu. Pomęczył bym się jeszcze kilka dni ale gonią mnie terminy i dlatego chciałbym poprosić o pomoc bardziej doświadczonych kolegów.

Buduję układ z sercem Atmela gdyż z tymi procesorami miałem do tej pory najwięcej do czynienia. Niestety nie mam żadnego doświadczenia w mikrokontrolerach PIC i minimalną (o zgrozo, że zacząłem naukę elektroniki tak późno!) wiedzę na temat assemblera. Koniec wstępu czas opisać problem..

W swoim układzie pragnę wykorzystać KEELOQ'a. Podpierając się dokumentacjami Microchipa (AN217) zbudowałem sobie programator układów HCS200. Do testów HCS200 wykorzystałem gotowy pilot z tymże układem (przelutowałem scalaka z pilota na zaprogramowanego przeze mnie scalaka). Jako odbiornik sygnału z pilota wykorzystałem układ AC-RX2. Do tego momentu wszystko wydaje się być ok.

Do budowy dekodera KEELOQ znów podparłem się dokumentacją MICROCHIPA (AN663) i wykonałem układ na bazie procesora PIC16C54. Zamiast rezonatora RC wykorzystałem kwarc 4MHz. No ale tutaj mam problem.

A więc...