Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot boxer 2.5d - pompa wtryskowa pytanie

16 Lis 2013 11:04 8991 19
  • Poziom 11  
    Witam okazało się że padła mi pompa wtryskowa teraz mam takie pytanie pompa którą mam w aucie jest na linkach taki typ
    http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-citroen-jumper-peugeot-boxer-2-5-d-i3642029863.html

    a znajomy ma taką http://allegro.pl/peugeot-boxer-2-5-d-12v-00-86km-pompa-wtryskowa-i3649582728.html

    którą może mi tanio sprzedać czy będzie pasowała do mojego auta ewentualnie czy coś bym musiał przerobić?
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Poziom 11  
    wczoraj sprawdzałem pompę raz jeszcze i jest tak.Przekręciłem zapłon sprawdziłem czy jest zasilanie na elektro zaworku i było po czym wsadziłem przewód zasilający paliwowy do butelki z ropą i zaciągał normalnie ale nie podawał na wtryskiwacze po odkręceniu nakrętki miał ktoś z was tego typu usterkę? bo nie wiem czy opłaca się pompę oddawać do regeneracji ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Ok tak dziś zrobię.podłączałem go ostatnio i ten tłoczek wyskakiwał ale zrobię tak jak mówisz.A jest też możliwe że rozrząd się przestawił?? bo jakieś 2-3 tygodnie temu był wymieniany,sprawdzałem pasek jest cały i ładnie naciągnięty ale nie mogę odnaleść znaków na kołach,na górnym widać ledwo ledwo punkcik ale taki nie pewny a na dolnym nic ani kropki nacięcia sprawdzałem halogenem i lusterkiem i nie mogłem odnaleść


    Jak zgasł to jechałem pod dość stromą górę nie równą drogą. dojeżdżałem do skrzyżowania wcisnąłem sprzęgło chciałem skręcić w prawo i poczułem opór na kierownicy spojrzałem na licznik i wszystkie kontrolki się zapaliły tak jak po przekręceniu zapłonu i staną próbowałem odpalić jakieś 40-50 sekund i nic..
    nie było czuć żadnego szarpnięcia zgrzytu itp poprostu jak bym go zgasił.

    Dodano po 1 [godziny] 38 [minuty]:

    peugeot boxer 2.5d - pompa wtryskowa pytanie


    jeszcze jedno sprawdzałem ten zaworek który jest na dole czy ten na górze (strzałka) też trzeba sprawdzić?

    Dodano po 11 [minuty]:

    sorki że takie pytania zadaję ale jestem dopiero początkujący
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    zrobiłem w ten sposób przekręciłem zapłon wysiadłem przyłożyłem czerwony kabel woltomierza do zaworka na dole a czarny do tego wyżej napięcie było coś ponad 12v .Chciał bym sam zrobić ponieważ auto stoi u mnie w garażu na kanale a nie mam tyle kasy żeby lawetę brać i zawieść go na warsztat, a każdy mechanik chce żeby go dowieść. a trochę się znam kiedyś robiłem starego merca diesla i jakoś wychodziło.wiadomo że nie jestem super mechanikiem ale piszę na forum żeby się coś dowiedzieć.
  • Poziom 11  
    wczoraj wyciągnąłem ten elektrozawór (strzałka) i była w nim tylko sprężynka a ten tłoczek był w pompie ale nie dało się go wyciągnąć. to co teraz zrobić ? włożyć sam zaworek bez sprężyny ? i wtedy próbować ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Próbowałem delikatnie, ale on jak by był o coś zahaczony. Mam go wykręcać czy jakoś odczepić?

    Tak, żeby nic nie popsuć.

    ps. jak go odkręciłem to w gniezdzie była ropa powinna tam być?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Witam wczoraj udało mi się wyciągnąć ten tłoczek, po wyciągnięciu w środku było widać dwie dziurki jedna wyżej z lewej druga na dole .A wiec teraz tak wyciągnąć tłoczek sprężynkę zostawić w zaworze,wkręcić podłączyć odpowietrzać i spróbować zapalić ??
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Bez sprężynki i tłoczka.
  • Poziom 11  
    ok.i normalnie go odpowietrzyć kręcąc rozrusznikiem? Bo miejscowy mechanik powiedział że można go pompką ręczną przy filtrze odpowietrzyć, ale coś mi się wydaje że chyba tak się nie da
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Najlepiej pompką ręczną, a potem trzeba kręcić.
  • Poziom 11  
    Witam.Wczoraj sprawdzałem tak jak pisaliście ale nie chciał zapalić po odkreceniu wtryskiwacza nr 1 nic nie leciało z nr 2 parę kropel. To już chyba zostaje pompa do wymiany albo regeneracji ?

    [size=9]Dodano po 8 [minuty]:[/size]

    aha jakie różnice są miedzy tymi pompami?

    BOSCH 0 460 494 337

    BOSCH 0 460 494 460
  • Poziom 11  
    Witam byłem dziś z pompą u pompiarza. Okazało się że są pęknięte dwie sprężyny w środku takie większe co tłoczą paliwo pojutrze mam po nią jechać naprawę wycenił na 350zł

    [size=9]Dodano po 2 [godziny] 26 [minuty]:[/size]

    jeszcze jedno pytanie jak wyciągałem pompę to blokowałem rozrząd kołek na górze (wałek) następnie na pompie i z tyłu na kole pasowym-zamachowym. i tam był otworek pod kolektorem dolotowym w miejscu gzie widać kawałek koła i przeszedł kołek przez ten otwór i koło. ale widziałem że nad rozrusznikiem też jest dziurka ale tam nie przechodzi przez koło.Czy tak powinno być?
  • Poziom 11  
    oki widzę że chyba za bardzo marudzę z tym ale chcę zrobić to jak należy...
  • Poziom 11  
    OK.Wszystko zrobione samochód odpala dzięki wielkie temat można zamknąć
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    witam sorki fakt. ustawiłem wszystko jak należy tzn na kole znalazłem odpowiedni otwór pozakładałem przewody na pompę tylko uwaga aby nie pomylić bo po odpaleniu chwile pochodzi i zgaśnie, i autko śmiga jak należy