Witam.
Kupiłem dzisiaj nawigację GOCLEVER NAVIO 515. Nie dostałem żadnej karty pamięci. Na urządzeniu nie ma wgranej żadnej mapy. Kiedy podłączyłem nawigacje do komputera dysk był pusty.
Kiedy wchodzę w zmianę ścieżki dostępu nawigacji nie ma tam żadnego pliku.
Próbowałem zarejestrować produkt na stronie goclever.com ale nie wiem jak sprawdzić kod PIN i ID. Numer seryjny mam na pudełku. Próbowałem wejść w nawigacji w opcję "o urządzeniu" ale tam nie ma tych danych.
Proszę o pomoc w graniu mapy do mojej nawigacji.
Kupiłem dzisiaj nawigację GOCLEVER NAVIO 515. Nie dostałem żadnej karty pamięci. Na urządzeniu nie ma wgranej żadnej mapy. Kiedy podłączyłem nawigacje do komputera dysk był pusty.
Kiedy wchodzę w zmianę ścieżki dostępu nawigacji nie ma tam żadnego pliku.
Próbowałem zarejestrować produkt na stronie goclever.com ale nie wiem jak sprawdzić kod PIN i ID. Numer seryjny mam na pudełku. Próbowałem wejść w nawigacji w opcję "o urządzeniu" ale tam nie ma tych danych.
Proszę o pomoc w graniu mapy do mojej nawigacji.