Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

GOCLEVER NAVIO 515 - Wgrywanie mapy.

mattish10 16 Nov 2013 16:18 32397 28
  • #1
    mattish10
    Level 8  
    Witam.
    Kupiłem dzisiaj nawigację GOCLEVER NAVIO 515. Nie dostałem żadnej karty pamięci. Na urządzeniu nie ma wgranej żadnej mapy. Kiedy podłączyłem nawigacje do komputera dysk był pusty.
    Kiedy wchodzę w zmianę ścieżki dostępu nawigacji nie ma tam żadnego pliku.
    Próbowałem zarejestrować produkt na stronie goclever.com ale nie wiem jak sprawdzić kod PIN i ID. Numer seryjny mam na pudełku. Próbowałem wejść w nawigacji w opcję "o urządzeniu" ale tam nie ma tych danych.
    Proszę o pomoc w graniu mapy do mojej nawigacji.
  • #3
    senior38
    Level 12  
    mattish10 wrote:
    Witam.
    Kupiłem dzisiaj nawigację GOCLEVER NAVIO 515. Nie dostałem żadnej karty pamięci. Na urządzeniu nie ma wgranej żadnej mapy. Kiedy podłączyłem nawigacje do komputera dysk był pusty.
    Kiedy wchodzę w zmianę ścieżki dostępu nawigacji nie ma tam żadnego pliku.
    Próbowałem zarejestrować produkt na stronie goclever.com ale nie wiem jak sprawdzić kod PIN i ID. Numer seryjny mam na pudełku. Próbowałem wejść w nawigacji w opcję "o urządzeniu" ale tam nie ma tych danych.
    Proszę o pomoc w graniu mapy do mojej nawigacji.
    Czy to jest nowe urządzenie,czy używane.Jeżeli nowe to możesz oddać w ciągu 7 dni i zażądać inne wolne od wad.
  • #4
    Pontikos
    Level 38  
    PIN i ID znajdziesz, podazajac za wskazowkami zamieszczonymi na stronie imagis.pl , producenta MapyMap, ktora jest dla tego urzadzenia w komplecie. Proces jednak jest dosc mocno pokretny, (sam stracilem na to ponad godzine pierwszy raz), a program tak niskiej jakosci nawigacyjnej, ze jednak sugeruje odzalowac te 200zl na zakup Automapy, najbardziej chwalonej przez kierowcow osobowek, ktorej instalacja jest banalna.
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    Pontikos
    Level 38  
    Szanowni Koledzy, czy ktos gdzies znalazl w tym watku informacje, ze kol mattish10 zakupil urzadzenie NOWE, ze podlega ono gwarancji / rekojmi, ze nie bylo np. juz rozkrecane? Ja nie znalazlem, a tez nie podejrzewam, by kolega mattish10 byl na tyle malo rozgarniety, by nie slyszec nigdy o prawach gwarancyjnych. Skoro zglosil sie na Forum, a nie do Sprzedawcy dla mnie jest jasnym, ze z gwarancji skorzystac nie moze lub nie chce (z jakichkolwiek powodow). BTW, "towar niezgodny z Umowa" to nie reklamacja, a zasady tzw. Rekojmii :)

    Slowem, wszelkie porady jak zlikwidowac problem map sa tu na miejscu.

    IMHO, porady typu oddaj do serwisu (chocby gwarancyjnego) zanizaja poziom tego Forum, stworzonego by rozwiazywac problemy techniczne, a nie odsylac do punktow napraw :)
  • #7
    bixmixer
    Level 14  
    Witam
    Jako że GOCLEVER NAVIO 515 posiada 4GB pamięci wbudowanej oraz możliwość pracy w trybie AS oraz MS wgranie jakiejkolwiek mapy jest bardzo proste, wystarczy uruchomić dowolny instalator lub wrzucić pliki do pamięci urządzenia i wybrać w meny odpowiedni plik startowy a ponieważ nawigacja posiada możliwość wyboru dwóch programów nawigacyjnych (jeden oryginalny przypisany na stałe, drugi można wybrać samemu) pamiętać należy tylko że na ikonie zakładki navi należy klikać dwa razy "dwuklik". Oryginalne oprogramowania Nawigacyjne to "Mireo_Don't_Panic" a nie MapaMap jak pisze kol.Pontikos który jak widać zajmuje się odpowiedziami na odpowiedzi innych zamiast merytorycznie na temat.
    Jeżeli nawigacja jest nowa to uruchomi się po kliknięciu lewej ikony w zakładce nawigacja, jeżeli mamy inny program to możemy wybrać do niego ścieżkę i uruchomi się po kliknięciu prawej ikony (podczas wyboru ścieżki do programu nawigacyjnego folder "MobileNavigator1-200" z oryginalnym programem może nie być widoczny w urządzeniu).
    Co do rejestracji na stronie goclever.com i podania PIN i ID to rzeczywiście bez uruchomienia aplikacji nawigacyjnej nie ma takiej możliwości jednak producent na stronie dotyczącym urządzenia w zakładce "Pomoc" TUTAJ NAVIO 515 bez żadnej rejestracji udostępnia oryginalne oprogramowanie nawigacyjne oraz niezbędne instrukcje wgrania wystarczy pobrać i wrzucić do urządzenia.
    Jeżeli problem tkwi w czymś innym pisz kolego mattish10 a postaram się pomóc, posiadam także kompletny backup urządzenia "NAVIO 515" wraz z partycją ukrytą, systemem i kopią rejestru z programu "CeRegEditor"
    Powodzenia
  • #8
    mattish10
    Level 8  
    Ok, już wszystko działa,
    Dzięki za wszystko.
  • #9
    Pontikos
    Level 38  
    Cieszymy sie dobrze poszlo i Koledze udalo sie wgrac mapy!

    Ja ze swej strony przepraszam za blad ktory wytknal mi kolega bixmixer, a dot. zainstalowanej mapy, jednoczesnie dziekuje mu za dokladny, wzorowy opis "co i jak po kolei"!

    Mysle ze Kolega bixmixer, skoro sie pochwalil poszukiwanymi zasobami, udostepni nam na Forum lub na Chomiku swoje zasoby - kompletny backup urządzenia "NAVIO 515" wraz z partycją ukrytą, systemem i kopią rejestru z programu "CeRegEditor"
  • #10
    horniacos
    Level 9  
    Mam serdeczną prośbę do kolegi bixmixer aby zamieścił gdzieś link do backupu urządzenia o którym wspomniał, bo mam wielki problem. chciałem uaktualnić swoją 515 kupioną miesiąc temu i poslużyłem się ku temu linkiem wklejonym przez kolegę bixmixer z działu pomoc goclever. Zgodnie z instrukcją pobrałem plik i wkleiłem nowy katalog zamiast starego i ku mojemu zdziwieniu po włączeniu nawigacji pojawia się jedynie czarny ekran (tak, określiłem ścieżkę pod którą jest mapa). Chyba chodzi o to że numer seryjy mego uządzenia jest wcześniejszy od tych do których odnosi się wspomniany link. Swoją drogą dziwne, że kupujac urządzenie bezpośrednio w firmie otrzymuję egzemplarz którego nie mogę normalnie uaktualnić! Pomoże ktoś z podesłaniem linku do backupu?
  • #11
    Pontikos
    Level 38  
    Obawiam sie Kolego, ze proste wgranie backupu z mapami z innego egzemplarza nie da sensownego efektu - mapa jest zabezpieczona plikiem licencyjnym i skopiowana na inne urzadzenie moze nie ruszyc (pozna ze nie jest u siebie i zapyta o klucz licencyjny :) )
  • #12
    horniacos
    Level 9  
    też tak podejrzewam. jestem uziemiony. nigdy więcej żadnego urządzenia tej firmy.
  • #13
    Pontikos
    Level 38  
    Tu nie chodzi o ta firme, 99% urzadzen ma te same zabezpieczenia licencyjne map. Ale GC ma je troche za mocno rozbudowane, by je ogarnal zwykly klikacz komputerowy ;-/

    Ale zawsze mozesz urzadzenie odblokowac i wgrac inny program nawigacyjny z najnowszymi mapami, np. Automape (2013.09) lub iGO (2013.Q2)!

    A co na taki objaw odpowiada Pomoc Techniczna Producenta?
  • #14
    horniacos
    Level 9  
    Chodzi mi o to, że firma ta sprzedaje klientom stare urządzenia, ze starymi numerami seryjnymi, do których nie pasuje soft, który udostępnia na swojej stronie!
  • #15
    Pontikos
    Level 38  
    Rozumiem ze urzadzenie kupiles legalnie, z paragonem lub faktura, wiec ponowie pytanie: co na taki problem, pisemnie, odpowiada Pomoc Techniczna Producenta?
  • #16
    horniacos
    Level 9  
    Sprzęt kupiony U NICH BEZPOŚREDNIO. U oficjalnego dystrybutora. Pomo techniczna telefonicznie przekierowuje na pisanie do nich emaili a emailowo milczy, zero odpowiedzi:)
  • #17
    Pontikos
    Level 38  
    Wybacz, ale nie sadze bys kupil urzadzenie w glownej siedzibie GoClevera - tam niema dzialu sprzedazy bezposredniej. Musiales kupic u ktoregos z dystrybutorow autoryzowanych.

    Wec, skoro Twoje urzadzenie nie miesci sie nr seryjnym w zakresie z linku, istnieje mozliwosc, ze do tego modelu, o wczesniejszych numerach seryjnych byla przeznaczona INNA MAPA (za taka sugestie skrytykowal mnie kol. bixmixer ;-/ )

    Rozumiem, ze "zero odpowiedzi" na mail do Supportu, odnosi sie do TYGODNIA, a nie 3 godzin? ;-)

    A jesli poszedles tam, gdzie kupiles urzadzenie, jaka byla DOKLADNIE odpowiedz Dystrybutora?
  • #19
    Pontikos
    Level 38  
    No bez jaj.
    1. gdzie w podanym linku, na stronie Sklepu Allegro, jest napisane ze Firma jest oficjalnym dystrybutorem producenta GoClever? Ja sobie na stronie WWW moge tez wkleic logo NIKE i byc Generalnym Jedynym Dystrybutorem Wspanialych Kapci Na Europe Centralna :P
    2. gdzie jest powiedziane ze support musi odpowiedziec w ciagu 8 godzin? :))) Zwyczajowo, choc niezobowiazujaco, na support answer w dobrych firmach jest 24h. Rozumiem ze Pomocy Technicznej podales nr seryjny urzadzenia i opisales probem dokladnie, bo inaczej jak maja sensownie odpowiedziec? wywala do kosza.
  • #20
    horniacos
    Level 9  
    Nie będę wchodził dalej w tą jałową dyskusję, bo szkoda nabijać posty odhodząc od tematu. Czekam na odp. supportu.
  • #21
    Pontikos
    Level 38  
    Dyskusja nie jest jakowa, jesli ktos na podstawie zamieszczonego obrazka na stronie Allegro - logo jakiejs firmy uwaza ze kupil cyt: bezposrenio u nich (kimkolwiek sa).

    Rozumiem ze piszac do Pomocy Technicznej (nie do Sprzedawcy Allegro !!!) podales nr seryjny urzadzenia i opisales probem dokladnie, bo inaczej jak maja sensownie odpowiedziec? wywala do kosza.
  • #22
    horniacos
    Level 9  
    Gościu powyżej - naucz si czytać ze zrozumieniem. Pierwsza klasa podstawówki się kłania. W którym miejscu ja niby napisałem że kupione w fabryce goclever w Chinach?(bo jak inaczej rozumieć twoją wypowiedź mądralo?). Ra jeszcze powtórzę: kupione U BEZPOŚREDNIEGO OFICJALNEGO AUTORYZOWANEGO DYSTRYBUTORA, którego adres jakimś dziwnym trafem widnieje na oficjalnej stronie goclever.pl jako magazyn centralny firmy w Polsce. Dziś jest poniedziałek, a pisałem do supportu w piątek. Nadal żadnej odpowiedzi. Ile więc już godzin minęło? 3 czy trochę więcej?


    Moderated By ANUBIS:

    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    3.1.9. Zabronione jest rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.

  • #23
    Pontikos
    Level 38  
    Rozumiem Kolego Szanowny i przepraszam ze nie zrozumialem tak prostego i jednoznacznego wyrazenia jak "u nich". Rozumiem tez doskonale, ze o 8:55 w poniedzilek (pracuja od 10:00) powinienes miec juz odpowiedz z Supportu na pytanie zadane w piatek. Z zalozeniem ze bylo sensownie zadane i z podaniem nr seryjnego urzadzenia, nr faktury, daty zakupu i podobnymi bzdurami.
    Moja wina, wiecej nie bede zasmiecal Forum, na pewno znajdziesz kilkanascie osob potrafiacych pomoc Tobie szybciej i lepiej ode mnie, czego Tobie zycze! :)
  • #24
    jogi55
    Level 2  
    Witam Szanownych Forumowiczów!
    Kupiłem w październiku 2013 r. Navio515, dziś, tj. 12 stycznia zapadł się włącznik nawigacji - zaniosłem to urządzenie do sklepu. Odradzam zakup, choćby nawet z tego powodu, że nie odpowiadają na e-maile, mimo tego, że zamieściłem w nich szczegółową informację na temat urządzenia i problemów z jego uzytkowaniem
  • #26
    jogi55
    Level 2  
    Dziekuję Panu za post - może być przydatny przyodmownym załatwieniu mojej reklamacji. Pozdrawiam!
  • #27
    Appartus
    Level 10  
    Jeśli by to komuś pomogło to zamieszczam od siebie folder skopiowany z urządzenia "MobileNavigator1-200" o nr seryjnym starszym niż w instrukcji podanej wyżej odnośnie aktualizacji mapy...
    Jeśli ktoś sb zaktualizował i mu nie działa to byćmoze jeśli wrzuci to co załączyłem i z powrotem mu zadziała urządzenie

    (jeśli ktoś by miał problem z pobraniem pliku proszę o pw to wyślę)
  • #28
    araslask
    Level 2  
    Wita.Mam pytanie do kolegi Appartus . Gdzie w nawigacji nalezy wgrac folder MobileNavigator? U mnie na navi sa 3 "dyski" Bez nazwy o pojemnosci 13.1 mb, dysk o nazwie Network i 3 o nazwie ResidentFlash. Na ktory dysk wgrac tak aby program uruchamial sie automatycznie? W tej chwili mam tylko widok pulpitu windows.
  • #29
    Pontikos
    Level 38  
    Folder Mobilenavigator powinien znalesc sie w folderze ResidentFlash.
    Do pozostałych nie jestes w stanie wgrac skutecznie niczego - sprobuj :)
    (to sa dyski virtualne, pokazujace zawartosc ROM - w uprosczeniu - i sa ReadOnly.