Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 6 2.0 diesel citd - wysokie ciśnienie wtrysku

17 Lis 2013 10:38 8322 11
  • Poziom 8  
    Witam, mam problem z mazdą 6 diesel 2.0 citd 121 konna z 2006 roku, wersja po liftingu. Problem polega na tym, że czasami odpali i chodzi kilka sekund po czym sama zgaśnie, często tylko wkręca się na obroty i nie zapala, a czasami tylko kręci bez żadnej reakcji. Ciśnienie wtrysku "na start" powinno wynosić około 200-300 barów, a ma 1000 do 1300 barów. Po podłączeniu pod komputer nie wyskakują żadne błędy. Samochód stał już u kilku mechaników i wszyscy wywieszają białą flagę. Mazda miała już podmieniony komputer (jest to wersja z jednym komputerem), dwa razy wymieniony zawór ciśnieniowy na pompie, wymieniony filtr paliwa, wyczyszczony i sprawdzony filtr w zbiorniku, przedmuchane przewody paliwowe, sprawdzane wtryski (każdy mechanik mówił, że są OK - wyniki z podłączenia komputera). Rozmawiałem także z pompiarzami, którzy mówią, że to na 99% nie z powodu wadliwej pompy. Auto stoi 2 miesiące i brakuje już pomysłów. Proszę o pomoc lub informację, kto mógłby mi pomoc.
  • Poziom 34  
    Był syf w paliwie i dlatego siadaja ci regulatory i pompa tez ducha wyzionęła .Wyrwij pompe CR i daj do kogos kumatego.
  • Poziom 8  
    Regulatory były wymieniane/podmieniane w celu sprawdzenia. Nie dawało to żadnego efektu. Czy możliwe jest żeby pompa paliwowa sama generowała takie ciśnienie? Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens...
  • Poziom 34  
    Tusznio napisał:
    Nic nie napisałeś o czujniku ciśnienia na listwie może on jest przyczyną, często jest tak że się przyciera


    Ten czujnik sie przyciera?

    szonowo67 napisał:
    Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens...


    Ma bo inaczej nic sie niedowiesz
  • Moderator Samochody
    szonowo67 napisał:
    Regulatory były wymieniane/podmieniane w celu sprawdzenia. Nie dawało to żadnego efektu. Czy możliwe jest żeby pompa paliwowa sama generowała takie ciśnienie? Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens...


    Regulator ciśnienia na pompie a czujnik ciśnienia na listwie to dwa osobne elementy.
  • Poziom 8  
    Ok, dziękuje. W weekend sprawdzę ten regulator. Założę od kolegi - ma taką samą mazdę to napewno będzie dobry. Napiszę odrazu o rezultatach.
  • Poziom 19  
    Może trochę źle to ująłem z tym zacieraniem, ale czasami jak jest uszkodzony to ma fioletowy kolor. Pompę CR to na razie zostawił bym w spokoju ponieważ jest błąd ciśnienia paliwa(ciśnienie za wysokie), tak wiec ciśnienie daje.
  • Poziom 26  
    A jakie ciśnienie pokazuje po zdjęciu wtyczki z czujnika ciśnienia na listwie?
  • Poziom 8  
    Cały czas wysokie ciśnienie. Wystawiłem go uszkodzonego do sprzedania. Poczekam, jeśli się nie sprzeda to wyciągam pompę wtryskową i wtryski do sprawdzenia. Jak z tego nic nie wyniknie rozbiorę go i sprzedam na części. Ta mazda no najgorszy samochód jaki miałem!
  • Poziom 8  
    Jest nowa "informacja". Jeżeli auto zapali nie pokazuje żadnych błędów. Jeśli samo zgaśnie potrafi wyrzucić błąd prądu na wtryskach.
  • Poziom 8  
    Trochę to trwało ale zapaliła. W międzyczasie dostała nową pompę i zawór ciśnieniowy (nic nie pomogło). Przyczyną jej szaleństwa była zaśniedziała instalacja. Nie wiem gdzie i co dokładnie ale mechanik jej nie odpuścił i krok po kroku wszystko sprawdzał.