Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ZTE ZXV10 W300 - Podłączenie dwch routerów ZTE ZXV10 W300

17 Lis 2013 13:30 3252 6
  • Poziom 2  
    Witajcie,
    bardzo Was proszę o pomoc w poniższym temacie. W swoim domu mam podączony do neostrady router ZTE ZXV10 W300. Niestety sygnał z routera nie dochodzi po WIFI na górne piętro. Ma też nieużywany drugi router ZTE ZXV10 W300 który leży w szafie i zbiera kurz. W związku z tym mam pytanie - czy jest możliwość podłączenia dwóch routerów ZTE ZXV10 W300 ale po WIFI (puszczanie kabla od jednego do drugiego odpada) tak aby jeden był na piętrze i "przedłużał" sygnał z pierwszego?.
    Jestem zielony w tych tematach i być może wypisuję głupoty za co przepraszam.
    Będę wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam
  • Moderator - Sieci, Internet
    Kablowo nie ma żadnego problemu. Łączysz skrętką komputerową.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Nie da rady to router ADSL. Nie ma potrzebnych funkcji. Można połączyć jedynie kablem i skonfigurować jako AP.
  • Poziom 2  
    Witam,
    dziękuję za odpowiedzi. Obawiałem się że nie da się tego zrobić tak jak myślałem. W takim razie będę musiał dziurawić sufit i ściany :cry: .
    A czy możecie mi napisać jak powinienem połączyć te dwa routery kablem (co to znaczy skrętka komputerowa) i co najważniejsze - jak powinienem skonfigurować sprzęt w ustawieniach.

Z góry dzięki
    Drugiego Zyxela ustawiasz jako AP.Jego DHCP wyłączone. Adres LAN ustawiasz z zakresu sieci tworzonej przez pierwszy router ale spoza zakresu jego DHCP aby uniknąć konfliktu adresów. Urządzenia łączysz kablem zwykłym ze złączami RJ45 port LAN -LAN. AP będzie siał po WiFi i LAN.
  • Poziom 2