Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosa spalinowa PLUS GARDEN castorama- Kosa spalinowa nie odpala

17 Lis 2013 18:11 16386 24
  • Poziom 8  
    Witam, mam ten sam problem, kosiłem krzaki kosą, dzialała z godzinę bez zarzutu, później na chwilę zrobiłem przerwę i pokosiła może 10 minut po czym zdechła jakby jej ktoś wtyczkę wyciągnął z gniazdka...
    iskra minimalnie jest ( sprawdzanie na dwóch różnych)
    co może być przyczyną? nie znam się na tym wogóle, kosiarka z castoramy -mam nadzieję że da się ją równie szybko naprawić tak jak szybko się zepsuła
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    nabijac posty proszę gdzie indziej, nie znam się na tym=nie wiem co jest przyczyną zepsucia, to samo napiszesz 2tyś pozostałym użytkownikom forum którzy zadają pytanie "jak naprawić a nie wiem od czego zacząć?"
    proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu a nie nic nie wnoszące odpowiedzi.
    Edit:
    sorki jakoms cudem wyswietlilo mi sie tylko pierwsze zdanie.

swieca sucha, kompresja ok, tylko iskra na swiecy strasznie mała, prawie niewidoczna-ale jest
  • Poziom 8  
    odpowiedziałem po twoim edytowaniu tekstu i dlatego nie odpowiedziałem,
    swieca sucha, iskra bardzo słaba, przy próbie odpalenia nie odzywa się, czuc paliwo po wpompowaniu tą małą pompką, kompresja jest (teść sprawdzał)

OK, dzięki za radę, jutro z rana sprawdzę gaźnik
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    no więc sprawdziłem i rzeczywiście odzywa się po wlaniu paliwa bezpośrednio na tłok.
    wygląda na to że gaźnik nie podaje paliwa bo, wykręciłem go i wyczyściłem przedmuchując sprężarką, ale nadal nie podaje paliwa, mogę pompować godzinę a i tak nic nie wpłynie do cylindra.