Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes Vito 2,0e - Po wymianie modułu zapłonu nadal nie odpala

jeery79 17 Nov 2013 20:29 1470 3
Tespol
  • #1
    jeery79
    Level 8  
    Witam tak jak w temacie, po wymianie modułu zapłonu na inny(o innym numerze niż był zamontowany) silnik nie odpala. Iskra jest, pompa chodzi, natomiast wtryski nie podają paliwa. Po wykręceniu kolektora okazało się, że jeden wtrysk podaje paliwo ale bardzo mało, a reszta jak dotykam to czuję, że coś psyka, jeden nie działa w ogóle. Sygnał na wtryskiwaczach jest ale moim zadaniem bardzo słaby, sprawdzany probówką to tylko się żarzyła. Czy to znaczy, że nowy sterownik też jest padnięty, czy tak powinno być z tym sygnałem? Co do wtrysków to raczej są zatarte, nadmienię że auto ma instalację lpg na mikser i to mogło spowodować problem z wtryskiwaczami ale martwi mnie ten sygnał z sterownika
  • Tespol
  • #2
    majsster
    Level 22  
    Jakie jest ciśnienie paliwa ?
  • Tespol
  • #3
    jeery79
    Level 8  
    Ciśnienie na listwie prawie 3 bary, wtryski na 100% są zatarte, dziś dałem bezpośrednio + i - na wtrysk to tylko jeden daje a reszta do wymiany. Co może być przyczyną, że masa która jest podawana z modułu jest taka słaba? Może ktoś przerabiał podobny temat?
  • #4
    Dziarski Hank
    Level 32  
    Raczej stawiam, że twoja próbowka nie nadaje się do takich pomiarów - czas wtrysku liczy się w minisekundach, a żarówka ma za dużą "bezwładność. Lepszy byłby oscyloskop.