Witam.
Jakiś czas temu skończyły mi się tusze w epsonie dx4050. Kupiłam zamiennik, który niestety nie był kompatybilny, więc usunęłam go wraz z pustymi oryginalnymi kartridżami. Dzisiaj kupiłam oryginalny czarny tusz dla tego modelu. Przy wymianie wyskoczył komunikat, że kartridż nie pasuje do mojego modelu.. Jednocześnie identyfikuje go jako oryginał, ale nie wyświetla stanu. Pali się czerwona kontrolka wspólna dla papieru i tuszu. Czy to wina drukarki, tuszu, czy po prostu epson nie może pracować z jednym tonerem i konieczne jest kupienie kompletu? Ta ostatnia opcja trochę mi się nie uśmiecha, ponieważ nie drukuję na kolorowo a cena za sztukę to 49zł.
Proszę o pomoc, nie znam się na tego typu sprawach, a nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych informacji.
Jakiś czas temu skończyły mi się tusze w epsonie dx4050. Kupiłam zamiennik, który niestety nie był kompatybilny, więc usunęłam go wraz z pustymi oryginalnymi kartridżami. Dzisiaj kupiłam oryginalny czarny tusz dla tego modelu. Przy wymianie wyskoczył komunikat, że kartridż nie pasuje do mojego modelu.. Jednocześnie identyfikuje go jako oryginał, ale nie wyświetla stanu. Pali się czerwona kontrolka wspólna dla papieru i tuszu. Czy to wina drukarki, tuszu, czy po prostu epson nie może pracować z jednym tonerem i konieczne jest kupienie kompletu? Ta ostatnia opcja trochę mi się nie uśmiecha, ponieważ nie drukuję na kolorowo a cena za sztukę to 49zł.
Proszę o pomoc, nie znam się na tego typu sprawach, a nigdzie nie mogę znaleźć dokładnych informacji.