Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Firmy wytrawiajace Płytki

darek-1990 19 Lis 2013 18:13 1179 9
  • #1 19 Lis 2013 18:13
    darek-1990
    Poziom 11  

Witam

Szukam firmy która dość tanio i dobrze wytrawi płytki/płytkę. Jestem uczniem Elektronika i często gęsto potrzebuje wytrawić płytkę, nie mam domowego sprzętu żeby to zrobić wiec szukam firmy która to wykona.

Pozdrawiam
    Darek-1990

0 9
  • #2 19 Lis 2013 19:19
    Steryd3
    Poziom 31  

Firm jest mnóstwo- ja polecam Merkar który jest chyba jednym z tańszych na rynku. Jedyny problem jest taki, że firmy nie robią płytek tanio ale profesjonalnie. Z pewnością można na tym forum znaleźć kogoś kto metodami domowymi za kilkanaście złotych zrobi dla Ciebie jednostronny obwód. W firmie zapłacisz za przygotowanie do produkcji a później już zależnie od ilości zamówionych (więcej=taniej). Ceny orientacyjne podane na stronie jednak niewielka płytka dwustronna (do 1 dm kw.) to koszt ok. 150zł więc tanie to to nie jest. Za najprostszy projekt z pewnością zapłacisz co najmniej kilkadziesiąt zł- za to wykonanie już profesjonalne- soldrermaska, cynowanie a przy płytach dwustronnych metalizacja otworów.

0
  • #3 19 Lis 2013 20:32
    duke_luke
    Poziom 15  

Nie potrzebujesz przecież żadnego specjalnego sprzętu do wykonania prostych płytek. Wystarczy B327 (koszt kilku - kilkunastu zł w zależności od ilości), drukarka laserowa i żelazko. Jeśli to są płytki do projektów szkolnych to na pewno nie są skomplikowane, a wiedza i doświadczenie jakie zdobędziesz robiąc płytki samemu to coś co zostanie Ci na zawsze. Poczytaj trochę o tym, na elektrodzie i w necie jest multum informacji i poradników. To na prawdę nie jest trudne! ;)

0
  • #4 19 Lis 2013 21:21
    2108893
    Usunięty