Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Modernizacja obecnego PC - wymiana procesora, pamięci RAM i płyty głównej

20 Lis 2013 09:30 1773 11
  • Poziom 8  
    Mój obecny sprzęt był składany w większości ponad 5 lat temu i jak zauważyłem już nie wystarcza do gier w takim stopniu jakbym sobie życzył. Ponieważ jestem całkowitym laikiem w tych sprawach proszę Was o pomoc w tej sprawie. Wiem, że mogę sobie sam poszukać i szukałem, czytałem ale jestem zielony w tych sprawach a z natłoku różnych testów i artykułów jestem jeszcze bardziej zagubiony niż mądry. Chodzi o to aby najlepiej dopasować podzespoły do tego co już mam i aby komp był wydajny i można było korzystać z niego do codziennego użytku i gier.

Mój obecny zestaw:
    Płyta główna - Asus P5KPL-C
    Procesor - Intel Core Duo CPU E8400 3 GHz
    Podstawka - Socket 775 LGA
    Pamięć 4MB DDR2
    Karta graficzna Radeon HD 7750 Gigabyte (fabrycznie podkręcona do 880MHz) 1024MB DDR5/128 bit DVI/HDMI (wymieniona rok temu)
    Zasilacz - OCZ-CXS500W (OCZ Technology CORE X STREAM) - też wymieniany rok temu,
    Dysk - Seagate Barracuda 7200.11 Serial ATA 300 GB (ST3320613AS ATA Device)
    Monitor - Samsung SyncMaster 943N, 8000:1 Dynamic Contrast Type MY19LS - gram na rozdzielczości 1280 x 1024 monitora.
    System - Windows7 32 bit (po tych zmianach chcę przejść na Windows7 64 bit)
    Dysk i 2 DVD są SATA
    Klawiatura i myszka pod port USB, a głośniki PS/2 okrągłe
    Obudowa - ATX

Postanowiłem wymienić: procesor, płytę główną i pamięć Ram (mogę wydać maksymalnie na te podzespoły 1500,- zł a najlepiej trochę mniej) - reszta musi zostać zostać tak jak jest.

Wybrałem już procesor - Intel Core i5-4570 3.2GHz (nie będę go podkręcał bo się na tym nie znam)
    http://www.agito.pl/procesor-intel-core-i5-45...box-81-850542.html?attr=297-455675,299-649274