Troszkę uszereguję: zawór (ten co niby może zapowietrzać) zakładamy na przewód paliwowy
Zawór trójdrożny to zawór podciśnieniowy zakładany w obwodzie sterowania "gaszenia " silnika, które odbywa się na zasadzie podciśnienia.
Jednak silnik z pompą rzędową wyłączaną podciśnieniem to nie jest jedyna wersja stosowana w "Sprinterze". Później weszła do eksploatacji wersja z pompą rotacyjną, tam sterowanie odbywa się już inaczej (jest elektrozawór, ale przerwania w jego obwodzie nadzorowane są przez sterownik. Pomijam jeszcze późniejszy silnik CDI, bo to już dalsze lata. Więc może kolega się zdecyduje co jest pod maską żeby się niepotrzebnie nie rozpisywać. Dalej należy wspomnieć że układów wtryskowych z pompą rotacyjną są w przybliżeniu też dwa rodzaje. Ze sterownikiem MSA 15 gdzie przekaźnik świec żarowych występuje jako osobny układ (przekaźnik taki jak w MB W124, 190 "kaczka" MB 100) oraz MSA 25, bardziej rozbudowany, gdzie przekaźnik świec nadzorowany jest przez moduł silnika i w ogóle jest większa kontrola wszystkich elementów instalacji elektrycznej.