Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mikrofon pojemnosciowy estrada Perkusja

21 Lis 2013 10:40 1806 12
  • Poziom 12  
    Witam szukałem tematu nie moglem znaleźć znalazłem tylko opinie odnośnie studia i wokalu co do pojemności mój temat dotyczy zakupu mikrofonów pojemnościowych typowo do Perkusji over head używanego na scenie jak i w lokalach (spełniający rider i potrzeby sceniczne )
    Nie sugerujmy się gwiazdami najwyższej pułki nie posiadam jeszcze systemu liniowego chodź przymierzam się do tego wiec to może być kwestia czasu

    Mikrofony chciałbym użyć także z 3 razy do roku do chórów czy instrumentów smyczkowych

    Jeśli mowa o Cenie nie ma granicy ale tez bez przesady powiedzmy granica 1300 zł sztuka lub używane (granicą był by SM81 itp )

    1. Sm81 1300zl
    2.AE 5100 1200zl

    a może coś taniej jak

    3 AKG C100
    4. ADX 51

    czy inne ?
    z góry dzięki za Pomoc

    Dodano po 4 [minuty]:

    Jeszcze dopinam SM 94
  • Poziom 41  
    SM81 brzmi poprawnie.
    C1000 najgorsze brzmienie w relacji cena-brzmiene, powinni tego zakazać.
    Superlux ECM999 - jestem zaskoczony brzmieniem mikrofonu za 190zł, tanio i naprawdę dobrze.
    Oktava MK012 - ładnie poprawnie tanio, całkiem rajderowo.
    AE5100 poziom podobny do SM81.
    ADX51 - nie podobają mi się te Audixy, jak można również zauważyć, znikają z rajderów...
  • Poziom 31  
    Każdemu pasuje inny mikrofon, jeśli nie SM81 to może RODE NT3? AKG C430? Albo pojechać po całości, i na każdą blachę ATM350? Jeśli nie znasz brzmienia tych mikrofonów, to raczej w ciemno nikt ci nie powie który jest najlepszy, bo każdy jest inny, i to co mi się podoba, Tobie niekoniecznie musi. Pojeździć, popróbować, ew. brać w ciemno SM81 - na blachy bardzo fajny, jednak nie wiem jak ze smyczkami sobie radzi. NT3 radzi sobie zawodowo (czy to z gitarami, czy z chórem - sprawdzane).
  • Warunkowo odblokowany
    Ja mam akg c1000 4szt. I jeszcze nikt nie miał kłopotu z tymi mic. Ja osobiście polecam. Są one uniwersalne i stosunkowo tanie. Brzmieniowo może nie jest do sm81 ale 3szt używane to cena w zasadzie 1szt sm81 używanej. A prawda jest taka że i tak może się ktoś trafić kto powie że nie chce sm81 tylko akg. Odwrotnie mi się nie zdarzyło. I też nie słyszałem żeby ktoś miał taki problem. Ile użytkowników tyle opinii. Ja stawiam na uniwersalność i cena kontra jakość. Co do sprzętu wiecznie jest mało i wiecznie by można kase wkładać bo to studnia bez dna. Więc po co przepłacać....? To moja prywatna opinia.
  • Poziom 41  
    Siedzę w branży x lat i C1000 jest raczej unikanym mikrofonem. A w rajderze nie widziałem już od dawna.
  • Warunkowo odblokowany
    PG81 często jest na scenach, a w riderach czasem pisze że żadnych mikrofonów shura z seri PG. Nie wiem jak na dużych riderowych fest sztukach. Ale ja robie sztuki na max 2tyś osób. Na sprzęcie kompaktowym, nie lini.
    I ja z C1000 nie mam kłopotu. A nawet powiem że jak dostaje rider i odpowiadam na niego co mam i proponuje np w zamian, nikt jeszcze się nie doczepił C1000. Prędzej czepiają sie sennheiser-a 602, że nie chcą i w zamian bete52 lub akg d112. Miałem bete 52 i nigdy więcej, dla mnie nie porozumienie. Zakładam że ewentualnie miałem podróbkę. Może jak bym miał Linie i robił bym sztuki na tysiące ludzi na bardzo dużych scenach to ktoś by się znalazł na, nie. Ale jak narazie ja z czystym sumieniem polecam C1000
  • Poziom 31  
    C1000 jest akceptowalny na scenie, jednak tylko wśród gwiazd "średniego" formatu. Jest dość duży i ciężki, co niekiedy jest problematyczne. Można tym od biedy zrobić OH, ale szału z brzmieniem nie ma. Ogólnie gdyby były po atrakcyjnej cenie to pewnie bym się w nie zaopatrzył, przydają się często do zbierania dźwięków otoczenia, i jako mikrofony "sytuacyjne" (czyli jak trzeba szybko coś przyłożyć, a nie bardzo jest co). Jednak stricte na OH brałbym co innego.

    Na E602 gra(ła) Brodka. Z tej trójcy którą wymieniłeś chyba najbardziej neutralny mikrofon.
  • Poziom 41  
    e602 mi kompletnie sie nie podoba, robi bułę ze wszystkiego.
    Natomiast beta52A, świetny mikrofon.
  • Poziom 12  
    Na pojemności wiem ze mało kto narzeka bo sam mam słabe i jeszcze nikt nic nie powiedział na ten temat a chciałem dla swojej przyjemności chciałem zmienić

    Wiec chyba kupie sm 81 a jak przy braku gotówki c 1000 z czego nie będę zadowolony z tych drogich.. NT3 nie jest pokroju c1000?

    Co do AKG rozmawiałem z kolega z większej firmy ze AKG to nie bardzo na scenie chca

    Co do Stopy mam 902 i czasem narzekają rozejrze się jeszcze za tymi NT3
  • Poziom 41  
    Jeśli chcesz tanio a dobrze, to Oktava MK012.
  • Poziom 31  
    Cytat:
    NT3 nie jest pokroju c1000?

    Absolutnie. Co najmniej półka wyżej, jeśli o brzmienie chodzi.

    AKG są jak najbardziej akceptowalne na scenie.
  • Poziom 41  
    Wolek blachy na C1000 brzmią jak pokrywki od garków. Raczej nie jest to powszechnie akceptowalny mikrofon, tylko utarty i każdy go kupuje.
  • Poziom 31  
    Ciastek, pisałem ogólnie o firmie AKG, np. C535, czy D7. Fakt faktem, mikrofony tej firmy są u nas mało popularne, a firma chyba bardziej atakuje studio niż estradę. Jest jeszcze D112 i jej mutanty, ale pomimo jakiejś tam popularności (i akceptowalności) nie wiem czy jest to mikrofon godny polecenia... Kwestia gustu.