Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

łączenie akumulatora z ładowarką

Bialy438 21 Lis 2013 11:47 1299 4
  • #1 21 Lis 2013 11:47
    Bialy438
    Poziom 2  

Mam Pytanie chce zzrobić sobie przenośną ładowarke do telefonu lecz nie mam kilku rzeczy i chciałbym spróbować zrobić z tego co mam :)
    Mam 2 ładowarki na usb rozkręciłem w jednej jest cały panel z 2 kablami a w 2 panel z kablami podpiętymi to tych drutów co się do kontaktu wsadza :P
    wybaczcie ze tak trochę zamotanie isze ale nie znam się na tym za bardzo :)
    mam akumulator na 6 baterii i odprowadzone od niego 2 przewody na początku chciałem zrobić bezpośrednio podłączenie kabla do telefonu (smartphone) to jest chyba z koncówką mikro usb ale nie dam sobie ręki uciąć ale telefon się nie ładuje po podłączeniu kabli baterie działają albo coś zle podłączam albo nie ma napięcia i nie bardzo wiem co mam zrobić chciałem teraz jakoś ten akumulator podłączyć do ładowarki aby zamiast z gniazdka ciągnął z akumulatora ale też nie widze na pięcia możecie jakoś pomóc ? przypominam że jestem w tym zielony :)

I z góry przepraszam jak wstawiłem temat w złym miejscu nie bardzo ogarniam to forum :)

• #2 21 Lis 2013 13:12
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe

Bialy438 napisał:
    Mam 2 ładowarki na usb

To są w zasadzie zasilacze dające stale napięcie 5V. W żaden sposób nie sterują procedura ładowania - odpowiedni układ jest w telefonie.

Bialy438 napisał:
    rozkręciłem w jednej jest cały panel z 2 kablami a w 2 panel z kablami podpiętymi to tych drutów co się do kontaktu wsadza
    wybaczcie ze tak trochę zamotanie isze ale nie znam się na tym za bardzo

To odmotaj i napisz jasno o co idzie, zaczynając od odpowiedzi na pytanie po co rozkręcałeś.

Bialy438 napisał: