Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw golf 2 1.6d - wskaźnik temperatury wskazuje do pierwszej kreski

21 Lis 2013 23:15 4503 19
  • Poziom 8  
    witam mam problem ze wskaźnikiem temperatury w vw golfie 2 1. 6d mianowicie czy zimny silnik czy ciepły to temperatura idzie do pierwszej kreski i staje. do tego świece żarowe grzeje z minutę czy zimny czy ciepły. odłączalem wszystkie czujniki w chłodnicy przy bloku na tym plastikowym kolanku i w zbiorniczku wyrównawczym przekrećam zapłon i temperatura idzie do 1 kreski pomocy z góry dziękuje.
  • Poziom 18  
    Sprawdź czy zmienia się rezystancja czujników gdy silnik się rozgrzewa.
  • Poziom 8  
    jak to sprawdzić? już nie mam sił do tego. zmieniałem wskaźnik temp w licznikach to to samo tylko szło do połowy. ale ostanio zauważyłem że jak zimny jest to wychodzi za kreskę delikatnie a jak się trochę rozgrzeje to równa się z kreską może mieć coś do tego ten stabilizator? ten na 3 nóżki? czytałem że to on może oszukiwać? może tak być?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    grzeje i to elegancko. przekaznik od świec zmieniałem zobacze jeszcze ten czujnik świec a z tym stabilizatorem to bardzo mozLiwe bo powiedzmy mam pół baku. zrobię kilka km i spada na rezerwę gdy zgasze i zapałe. to paliwo pokazuje znowu pół baku
  • Poziom 23  
    [quote=]"rafalla czujnik grzania swiec zarowych jest w glowicy nad skrzynia biegow z jednym wyjsciem ktorego wszyscy odlaczaja przez problem odpalania na letnim silniku[/quote] Na jakiej podstawie kolega wnioskuje że ten Golf ma akurat w tym miejscu czujnik i to z jednym kabelkiem? Przecież nie znamy roku produkcji ów Golfika, a właśnie lokalizacja i typ czujników był inny w zależności od roku produkcji auta.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    koledzy to golf 2 1. 6 d oznaczenie chyba JP MADISON ROK PRODUKCJI 1990
  • Poziom 23  
    Ile masz wtyczek przy liczniku 1czy 2 ? Masz w nim obrotomięż?
  • Poziom 8  
    jest obrotomierz i jest na jedną wtyke

    Dodano po 4 [godziny] 41 [minuty]:

    zmieniłem ten stabilizator dalej to samo znowu odpinalem czujniki i po włączeniu zapłonu temperatura gdzieżw w górę nawet na zimnym silniku jak to możliwe przeciesz czujniki są odpiete? czy może to być coś na tej taśmie licznika? może jakąś ścieżka jest uszkodzona albo oporniki no nie mam głowy POMOCY!!!!!!!!
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    wskaźnik paliwa jest ok teraz
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    jest wpinany na 3 takie zeby właśnie dla mnie to też nie możliwe że po ściągnieciu wtyczek od przewodów dalej idzie temp w górę. w sumie nic się Nie dzieje normalnie pali wiatrak się włącza ale wkurza mnie to tak samo jak to że długo świece grzeje a może być tak że ktoś kable podłączył inaczej? chodzi mi że jakoś może jest zależnośc czujnika temp od grzanią świec? i odwrotnie?
  • Poziom 39  
    W tym liczniku jest jeszcze taki układ elektroniczny co włącza brzęczyk przy braku smarowania i zapala kontrolkę zbyt wysokiej temperatury. Może to on bruździ. Na próbę wyciągnij ten układ. Druga sprawa to pękające ścieżki na folii. Stabilizator daje napięcie 10V, środkowa noga to masa - trzeba sprawdzić czy masa tam na pewno jest jakąś np 10W żarówką. Nie podłączaj żarówki do 10V ze stabilizatora (chyba 1 noga) bo pójdzie się kochać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    witam,
    Koledzy odgrzewam kotleta. Mam identycznego Golfa mk2 1,6D Madison automat z roku 1990 i mam podobne objawy co zakładający temat. Mianowicie wskazówka kiedy silnik ma 90 stopni potrafi wyskoczyć do końca skali i czasem zacznie migać kontrolka od temperatury , a czasem nie . w momencie kiedy wskazówka temp. rośnie to i poziom paliwa również idzie w górę, oprócz tego czasem nie działa podświetlenie obrotomierza. Nie sprawdzałem jeszcze napięcia na kostkach od czujników temperatury .
    Moje pytania :
    1. jakie powinno być napięcie na wtyczkach od czujników temperatury?
    2. Jeśli napięcie na czujnikach jest wyższe to czy to napewno stabilizator ?
    3. Jakieś inne propozycje bo skończyły mi się pomysły
    Byłbym zapomniał:
    -wymieniłem oba czujniki temperatury (dwu pinowe)
    -chłodnicę(Nissens) i nagrzewnicę(FEBI) również mam nową
    -termostat(Wahler) nowy sprawny
    -wymieniony płyn chłodniczy G12+
    -zbiornik wyrównawczy również nowy
    Silnik się nie przegrzewa , jak włączę ogrzewanie to jest ukrop, a wentylator włącza się prawidłowo.
    Pomóżcie :(
  • Poziom 39  
    micdar102 napisał:
    w momencie kiedy wskazówka temp. rośnie to i poziom paliwa również idzie w górę

    Ewidentnie coś z licznikiem, obstawiam masę na stabilizator. Stabilizator daje 10V - możesz sprawdzić we wtyczce czujnika temperatury w momencie kiedy wskazanie masz za wysokie.
    Ogólnie to licznik do przegrzebania.
  • Poziom 8  
    Witam,
    dzisiaj dopiero mam czas żeby sprawdzić to napięcie , wyniki pomiarów podam jak najszybciej