Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale...
Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził w tryb awaryjny,brak reakcji na gaz,obroty max 1250,(głośniejsza praca silnika),wymieniłem filtry paliwa i sytuacja zmieniła sie na tyle że w czasie jazdy jak łapał awaryjny(zaczynała kontrolka migać) wystarczyło wysprzęglić lub wyluzować na 5 mrugnięć i znów się zaświecała i wio.
Wykręciłem wtryskiewacze(wymoczyłem przez dobę w płukance),wymontowałem czujniki pompy wysokiego ciśnienia(czyszczenie,przedmuchanie etc),ten z góry miał 24ohmy rezystancji na stykach ,tylny 3.1(może któraś z tych danych świadczy o uszkodzeniu?)wszystko do kupy poskłądałem i teraz jest sytuacja ze po przejechaniu ok 10km gaśnie w czasie jazdy,kontrolka zaczyna mrugać cały czas,lecz zapala znów i jedzie dalej z mrugającą...
błędy na kontrolce edc...:
2.1
2.2
2.3
8.1
1.5
1.6
1.7
1.8
1.1
5.2
3.7
3.8
2.7
2.8
8.3
8.4
9.1
6.2
3.1
3.4
3.2
9.3
Nowe których wcześniej nie było to 1.7 i 6.2
Jechać od razu na kompa i nie grzebać w nim więcej?
Poradźcie coś Panowie!
Kiedyś znalazłem pełna liste kodów lecz teraz tylko do <4.0...
dodam iż próba przelewowa wykazała na 1,3,4 po ok 48ml,na 2 29ml,tzn że 2 leje i brakuje ciśnienia pozostałym?
Kurcze kurcze chłopaki pomóżcie!!
Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził w tryb awaryjny,brak reakcji na gaz,obroty max 1250,(głośniejsza praca silnika),wymieniłem filtry paliwa i sytuacja zmieniła sie na tyle że w czasie jazdy jak łapał awaryjny(zaczynała kontrolka migać) wystarczyło wysprzęglić lub wyluzować na 5 mrugnięć i znów się zaświecała i wio.
Wykręciłem wtryskiewacze(wymoczyłem przez dobę w płukance),wymontowałem czujniki pompy wysokiego ciśnienia(czyszczenie,przedmuchanie etc),ten z góry miał 24ohmy rezystancji na stykach ,tylny 3.1(może któraś z tych danych świadczy o uszkodzeniu?)wszystko do kupy poskłądałem i teraz jest sytuacja ze po przejechaniu ok 10km gaśnie w czasie jazdy,kontrolka zaczyna mrugać cały czas,lecz zapala znów i jedzie dalej z mrugającą...
błędy na kontrolce edc...:
2.1
2.2
2.3
8.1
1.5
1.6
1.7
1.8
1.1
5.2
3.7
3.8
2.7
2.8
8.3
8.4
9.1
6.2
3.1
3.4
3.2
9.3
Nowe których wcześniej nie było to 1.7 i 6.2
Jechać od razu na kompa i nie grzebać w nim więcej?
Poradźcie coś Panowie!
Kiedyś znalazłem pełna liste kodów lecz teraz tylko do <4.0...
dodam iż próba przelewowa wykazała na 1,3,4 po ok 48ml,na 2 29ml,tzn że 2 leje i brakuje ciśnienia pozostałym?
Kurcze kurcze chłopaki pomóżcie!!