Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung galaxy s3 rozbity,ekran nie dziala

22 Lis 2013 19:55 6171 8
  • Poziom 1  
    Witam wszystkich forumowiczów.

To mój pierwszy post na elektroda.pl

Tydzień temu dostałem samsunga s3 z orange. Już drugiego dnia upadł mi na podłogę i pojawiło się małe pękniecie na szkle.Olałem to i dalej się cieszyłem nowym telefonikiem.Wczoraj jak zakładałem nogi na stół wysuną mi się z dresików upadł z wysokości krzesła.Szybka rozbita, ekran czarny.

Jest sens oddawać go na gwarancje? Nie znam się na tych procedurach ale chciałem dołączyć jakiś list że może szybka była jakoś źle dopasowana lub coś w tym stylu.
    Na allegro znalazłem jakiś Serwis samsunga kilka kilometrów i ode mnie chcą 600 zł.

A może macie jakiś inny pomysł.telefon wytrzymał równo 7 dni i 7 godzin.
  • Poziom 40  
    O naprawie gwarancyjnej zapomnij. Tylko naprawa odpłatna.
    Co do ceny jest 600 zł. jest OK i do tego zachowasz gwarancję.
    Możesz naprawić na własną rękę i utracisz gwarancję. Do wymiany komplet - tutaj masz linka do przednich paneli Link
  • Poziom 38  
    Dlaczego twierdzisz, że wymieniając kompletny moduł samodzielnie straci gwarancję?
  • Poziom 40  
    Jeśli założy jakąś podrób.
  • Poziom 38  
    Nie widziałem jeszcze podrób do i9300.
  • Poziom 15  
    A zrobi to nie urywając plomb?
  • Poziom 38  
    Jakich plomb? Jeśli telefon nie był w naprawie to plomb nie ma, po drugie zerwanie plomb nie jest wystarczającym powodem do odmowy naprawy gwarancyjnej, trzeba udowodnić ingerencję. Jeśli zamontuje cały komplet i niczego nie urwie to nie straci gwarancji, nie ma co kogoś straszyć.
  • Poziom 40  
    Ale jaki jest sens robienia samemu jak cena jest podobna do ceny serwisu autoryzowanego?

Dodano po 2 [minuty]:

Ale jaki jest sens robienia samemu jak cena jest podobna do ceny serwisu autoryzowanego?