Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Outlook 2010 - wysyłanie wiadmości dopiero po użyciu prześlij dalej lub odpowied

23 Lis 2013 10:50 1308 4
  • Poziom 14  
    Witam,
    mam dość dziwny problem z Outlook 2010 i wysyłaniem wiadomości.
    Przez długi czas poczta działał bez zarzutu, od pewnego czasu jest problem z wysyłaniem wiadomości.
    Po stworzeniu wiadomości klikam wyślij, wiadomość pokazuje się w skrzynce nadawczej ale nie zostaje wysłana (ustawione jest wysyłanie natychmiastowe).
    Po wejściu w skrzynkę nadawczą zaznaczam wiadomość i klikam odpowiedz lub prześlij dalej, wyślij i wiadomość jest wysyłana bez problemu.
    Jak odzyskać wysyłanie wiadomości od razu?
  • Poziom 23  
    Czy program był bardzo długo używany? Jest na nim bardzo dużo wiadomości?
  • Poziom 14  
    tak, jest dużo wiadomości.
    Obsługuję z Outlook kilka kont pocztowych, każde ma swój plik pst.
    Najrzadziej używane konta mają plik .pst 0kb, największy plik .pst ma 9320 kb.
    Problem występuje na wszystkich kontach.
  • Poziom 23  
    Identyczny problem wystąpił u mnie w Outlook Expres'ie po dwóch latach jego używania. Okazało się, że było za dużo wiadomości w skrzynce.
    Proponuję stare emaile przenieść metodą przeciągania do Mozilli Thunderbirda, albo do osobnego katalogu (przeciągnij i upuść). Można emaile skopiować i tu i tu, aby była i kopia zapasowa, i bezpośredni dostęp do wiadomości z poziomu programu pocztowego.
    Potem można sprawdzić czy program zaczął działać poprawnie. Gdyby Outlook nadal sprawiał problemy, można usunąć konta email z programu i po ich usunięciu usunąć także pliki, które magazynowały ich wiadomości. Potem ponownie wprowadzić ustawienia kont emailowych, co powinno pozwolić stworzyć pliki magazynujące wiadomości email od nowa.
  • Poziom 14  
    problem rozwiązany przy zastosowaniu się do wskazówek jowyma:

    1. usunąć konta email z programu i po ich usunięciu usunąć także pliki, które magazynowały ich wiadomości.
    2. ponownie wprowadzić ustawienia kont emailowych, co powinno pozwolić stworzyć pliki magazynujące wiadomości email od nowa.