Witam Serdecznie
Zwracam się z prośbą w temacie budowy sterownika silnika wycieraczek samochodowych który będzie dawał możliwość potencjometrem regulacji czas co jaki ten silnik będzie się kręcił.
Będzie on pracował w pompie do oleju przepracowanego. Wygląda to tak pompa oleju z silnika samochodowego napędzana wyżej wymienionym silniczkiem.
Niestety problem polega na tym, że będzie miał za duże obroty. Z tego co pamiętam na reduktorze wychodzi około 80obr/min. Ludzie często stosują silniczki PM-33 które maja 4 obr/min. Dlatego też potrzebny mi taki regulator który będzie załączał i wyłączał pompę tak aby zbliżyć się do efektu na silniczku 4obr/min(z regulacją daje on obroty bodajże w zakresie 0,5-4obr/min).
Nie jestem super zaawansowany z elektroniki ale zapas różnych części, stację lutowniczą itd posiadam.
Prosiłbym o podrzucenie jakiegoś prostego aczkolwiek dobrego pomysłu.
pozdrawiam
Piotrek
Zwracam się z prośbą w temacie budowy sterownika silnika wycieraczek samochodowych który będzie dawał możliwość potencjometrem regulacji czas co jaki ten silnik będzie się kręcił.
Będzie on pracował w pompie do oleju przepracowanego. Wygląda to tak pompa oleju z silnika samochodowego napędzana wyżej wymienionym silniczkiem.
Niestety problem polega na tym, że będzie miał za duże obroty. Z tego co pamiętam na reduktorze wychodzi około 80obr/min. Ludzie często stosują silniczki PM-33 które maja 4 obr/min. Dlatego też potrzebny mi taki regulator który będzie załączał i wyłączał pompę tak aby zbliżyć się do efektu na silniczku 4obr/min(z regulacją daje on obroty bodajże w zakresie 0,5-4obr/min).
Nie jestem super zaawansowany z elektroniki ale zapas różnych części, stację lutowniczą itd posiadam.
Prosiłbym o podrzucenie jakiegoś prostego aczkolwiek dobrego pomysłu.
pozdrawiam
Piotrek