Witam Koleżanki i Koledzy,
zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Liczę na Waszą wiedzę i doświadczenie.
Mam Seata Altea 2009 – przejściówkę z nowymi zegarami i radiem Seat Ultra Low SE BVX.
Niestety radio zaczyna szwankować: dyskoteka na wyświetlaczu (miga) i wariujące kanały, które grają jak chcą (tylko lewa strona z przodu + tył, później tylko prawa strona, teraz przód + prawy tył).
W samochodzie jest zestaw głośnomówiący Parrot Mki 9100 sprzężony z Parrot Unika (możliwość sterowania zestawem z poziomu kierownicy / wszystkie funkcje) – całość podłączona pod wspomniane wyżej radio Seat Ultra Low SE BVX.
Chciałabym zastąpić beznadziejne radio firmowe (wstyd dla grupy VW za takiego gniota!) jakimś innym radiem (1 din).
Mam następujące oczekiwania względem nowego radia:
1. Możliwość sterowania nim z poziomu kierownicy.
2. Współpraca z zestawem Parrota Mki 9100 + Unika (z uwagi na głosowe wybieranie numerów, które jest bardzo wygodne i dobrze działa).
3. Dobry odbiornik radiowy FM (trójka) + USB, CD (MP3).
4. Przyzwoita jakość dźwięku.
Czy Alpine CDA-137BTi, to dobry wybór? Czy jest możliwość podłączenia zestawu głośnomówiącego (tak jak to było dotychczas) pod dowolne radio nie fabryczne?
Czy kupując, np. Alpine CDA-137BTi będę mogła podłączyć go pod wspomniany wyżej zestaw Parrota, zachowując jego pełną funkcjonalność?
Co muszę kupić, by móc zainstalować nowe radio w miejsce fabrycznego dziadostwa, chcąc osiągnąć założone cele (np. wspomniany Alpine)?
- adapter sterowania z kierownicy (? jeśli potrzebny, to jaki?),
- ramka montażowa (? jaka pod radio 1 din, jak to dobrać?),
- maskownica (? jaka pod radio 1 din, jak to dobrać?),
- inne elementy montażowe, których nie wymieniłam (? jeśli potrzebne, to jakie?).
Proszę o jakieś sugestie, jeśli wspomniane radio Alpine nie jest dobrym wyborem!
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam
Justyna
zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Liczę na Waszą wiedzę i doświadczenie.
Mam Seata Altea 2009 – przejściówkę z nowymi zegarami i radiem Seat Ultra Low SE BVX.
Niestety radio zaczyna szwankować: dyskoteka na wyświetlaczu (miga) i wariujące kanały, które grają jak chcą (tylko lewa strona z przodu + tył, później tylko prawa strona, teraz przód + prawy tył).
W samochodzie jest zestaw głośnomówiący Parrot Mki 9100 sprzężony z Parrot Unika (możliwość sterowania zestawem z poziomu kierownicy / wszystkie funkcje) – całość podłączona pod wspomniane wyżej radio Seat Ultra Low SE BVX.
Chciałabym zastąpić beznadziejne radio firmowe (wstyd dla grupy VW za takiego gniota!) jakimś innym radiem (1 din).
Mam następujące oczekiwania względem nowego radia:
1. Możliwość sterowania nim z poziomu kierownicy.
2. Współpraca z zestawem Parrota Mki 9100 + Unika (z uwagi na głosowe wybieranie numerów, które jest bardzo wygodne i dobrze działa).
3. Dobry odbiornik radiowy FM (trójka) + USB, CD (MP3).
4. Przyzwoita jakość dźwięku.
Czy Alpine CDA-137BTi, to dobry wybór? Czy jest możliwość podłączenia zestawu głośnomówiącego (tak jak to było dotychczas) pod dowolne radio nie fabryczne?
Czy kupując, np. Alpine CDA-137BTi będę mogła podłączyć go pod wspomniany wyżej zestaw Parrota, zachowując jego pełną funkcjonalność?
Co muszę kupić, by móc zainstalować nowe radio w miejsce fabrycznego dziadostwa, chcąc osiągnąć założone cele (np. wspomniany Alpine)?
- adapter sterowania z kierownicy (? jeśli potrzebny, to jaki?),
- ramka montażowa (? jaka pod radio 1 din, jak to dobrać?),
- maskownica (? jaka pod radio 1 din, jak to dobrać?),
- inne elementy montażowe, których nie wymieniłam (? jeśli potrzebne, to jakie?).
Proszę o jakieś sugestie, jeśli wspomniane radio Alpine nie jest dobrym wyborem!
Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam

Justyna