Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Syma/F1/RC - Czy kupić ten helikopter ??

damian129834 24 Lis 2013 15:44 8532 16
  • #1 24 Lis 2013 15:44
    damian129834
    Poziom 7  

Witam
    Zastanawiam się nad kupnem helikoptera ( nie chcę jakiejś chińszczyzny )
    Czy do 150-250 zł kupi się dobry helikopter RC czy trzeba dać więcej :| :?:
    Zastanawiam się nad takim modelem: http://allegro.pl/helikopter-rc-nowa-generacja-syma-f1-2-4ghz-armor-i3712033727.html proszę o pomoc

P.S. zapomniałem powiedzieć że jestem początkujący w modelach RC.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

0 16
  • #2 24 Lis 2013 16:04
    1 PAWEL
    Poziom 41  

Dobry wybór ze względu na aparaturę 2.4Ghz, odcięcie zasilania w momencie uderzenia wirników o przeszkodę i system jednowirnikowy. Przy tej wielkości helikoptera przyzwoita cena.
    Na początek polecam ten wybór Syma F1 jako zabawka.
    Jak masz możliwość polataj trochę na symulatorze.
    Uważaj na przeszkody każde mocniejsze uderzenie jest niepożądane.

0
  • #3 26 Gru 2013 12:24
    Semno87
    Poziom 2  

Witam :)

Dostałem ostatnio helikopter syma F1, jest to mój pierwszy helikopter dlatego mam kilka pytań. Po pierwsze czy to normalne, że helikopter przy starcie znosi w jedną ze stron a nie startuje pionowo do góry? I do czego służy ten biały kabelek i ew. gdzie go się podpina?

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź :)

0
  • #4 27 Gru 2013 18:09
    1 PAWEL
    Poziom 41  

Akumulatorek naładowany do pełna ?
    Jeśli coś nie uszkodzone to w większości zabawkach normalny efekt
    w helikopterach jednowirnikowych prawoskrętnych
    i lewoskrętnych ściągają w przeciwną stronę od obrotów wirnika,
    Leciutko może skręcać,
    trymowanie wykonuje się powyżej jakiejś wysokości
    np. 60- 70 cm, na podłodze będzie ściągał.

W powietrzu zwis na wysokości jest normalny bez skrętu?

Kabel prawdopodobnie do ładowania - wstaw zdjęcie.