Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Beko - hałas i sporadyczne wyrzucanie bezpieczników (WMB 51031 )

disnemar 24 Lis 2013 17:11 1941 11
  • #1 24 Lis 2013 17:11
    disnemar
    Poziom 9  

    Witam.
    Czy taka praca pralki podczas wirowania to norma?
    http://www.youtube.com/watch?v=OYLdHx5kR5s
    Do tego wyrzuca bezpieczniki od czasu do czasu.
    Był serwisant i powiedział,że wsio OK. No chyba nie za bardzo.Zgłosiłem ponownie i czekam na kolejna wizytę fachowca.

    Pralka ma niecałe 2 miesiące. Wzywać serwis do skutku?

    0 11
  • #3 24 Lis 2013 17:39
    disnemar
    Poziom 9  

    Szczerze to nie wiem.
    Był facet z serwisu Beko raz i nic nie mówił o blokadach. Czekam na kolejną wizytę ,ale ile można...

    0
  • Pomocny post
    #4 24 Lis 2013 17:43
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Ten serwisant w ogóle coś przy pralce zrobił? Czy tylko raczył na nią spojrzeć?
    Jeśli pralka na gwarancji, to ty ze swojej strony możesz jedynie sprawdzić, czy zdjęto blokady transportowe i czy pralka stoi stabilnie na podłożu. I wszywać technika. Od tego jest.

    0
  • #5 24 Lis 2013 18:51
    disnemar
    Poziom 9  

    Blokad nie ma, pralka stabilnie stoi.

    Czekam na serwisanta. Pytanie kiedy się zjawi.Zgłosiłem w środe.

    Znowu przyjdzie i powie,że według niego jest wszystko OK. Wzywać do bólu? Jest jakaś granica?

    0
  • #6 24 Lis 2013 18:53
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Co zrobił ten poprzedni? Widział, jak pralka pracuje? Wsadził w ogóle ręce do niej? Bierz od niego na papierze wpis, co zrobił. Bierz wpis w książkę gwarancyjną i wzywaj do bólu.

    0
  • #7 25 Lis 2013 16:48
    disnemar
    Poziom 9  

    Okazało się ,ze jest pęknięty bęben.

    W ciągu trzech dni maja wymienić.

    0
  • #8 26 Lis 2013 21:41
    movzx
    Poziom 39  

    disnemar napisał:
    W ciągu trzech dni maja wymienić.
    No niech nie robią jaj. Sprzęt uszkodzony (i to tak poważnie) w czasie pierwszych 6 miesięcy od zakupu, kwalifikuje się do wymiany na nowy.

    0
  • #9 27 Lis 2013 16:47
    disnemar
    Poziom 9  

    Cyrków ciąg dalszy.
    Był facet z serwisu, który miał bęben wymnienic. Przyszedł porobić zdjęcia :roll:

    Wqurwiłem się na maksa i zadzwoniłem przy nim do infolinii w Warszawie ( bo przeca fachowca żeby wezwać to do Warszawy zadzwonić trzeba, pralka kupowana w MediaMarkt). Facet z warszawy pogadał z obecnym u mnie fachowcem i niby znowu "za kilka dni".
    Mało tego, nic nie chciał podpisać a na odchodne jeszcze rzekł "że nie ma co sie rzucać bo jeszcze nie uznają uszkodzenia i powiedzą że to z winy użytkownika"

    No qrwa mać. Rece opadają. i jakie ja mam teraz pole manewru , czekać nie wiadomo na co??

    0
  • #10 27 Lis 2013 19:07
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Rzecznik Praw Konsumenta. List polecony z potwierdzeniem odbioru do serwisu z żądaniem wyjaśnienia tych fotograficznych praktyk. Od facet trzeba było wziąć podpis. Zgodziłeś się na robienie zdjęć w swoim mieszkaniu? Na piśmie?

    0
  • #11 27 Lis 2013 21:00
    disnemar
    Poziom 9  

    Nie zdążył.Podpisać nic nie chciał,ale sam chciał dostać podpis że był. Oczywiście nic nie dostał.Zamierzam zlożyć reklamację o niezgodność towaru.A rzecznik swoja drogą.

    0
  • #12 27 Lis 2013 21:33
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Często jest tak, że jak nadmienisz, że rzecznik jest o sprawie poinformowany, to sprawa nabiera szybszego tempa i jest załatwiana inaczej. Szkoda, że dopiero z takim bacikiem.
    W każdym mieście w starostwie lub gminie, lub urzędzie miasta są dyżury, gdzie możesz uzyskać bezpłatnie pomoc i poradę. Pójdź, dowiedz się, co i do kogo możesz napisać i jak działać.
    Skontaktuj się tez z firmą i domagaj się wyjaśnień, po co była ta sesja fotograficzna u ciebie.

    PS. Jakbyś coś podpisywał, to skreślaj wszelkie wolne pola do wpisu nad twoim podpisem ;)

    0