Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z połączeniem dekodera z TV jakie alternatywy.

witman88 24 Lis 2013 17:17 3084 3
  • #1 24 Lis 2013 17:17
    witman88
    Poziom 14  

    Witam forumowiczów jeżeli źle umieściłem mój temat to z góry przepraszam...
    Mój problem polega na że posiadam dekoder toya arc 1010yr oraz telewizor panasonic th-42pz8es dekoder ma problem z wyjściem hdmi otóż dekoder był wymieniany dwa razy po każdej wymianie działa około dwóch tygodni i nagle przestaje wyście analogowe oczywiście działa lecz nie na takiej jakości obrazu mi zależy. Serwisant toyi twierdzi że problem tkwi oczywiście w telewizorze, ponieważ "dekoder otrzymuje aktualizację hardwere poprzez kabel i dlatego obraz zanika" powiedział też że nie można zablokować automatycznych aktualizacji... z ciekawości sprawdzałem wersję softu i kiedy dekoder przestaje działać numer wersji się nie zmienia, powiedział ze nie wymieni go już ani razu. Stąd moje pytanie czy istnieje możliwość wymiany już na mój koszt dekodera na inny dvb-c z kartą i czy będzie działał. Czy może jakiś amplituner z hdmi rozwiąże mój problem ponieważ nosiłem się z zakupem takowego używanego do kwoty ok.500-600 zł. Ewentualnie jakieś inne rozwiązania mojego problemu niezwiązane z wymianą TV. Z góry dziękuję za podpowiedzi... Pozdrawiam.

    0 3
  • #2 24 Lis 2013 17:41
    _cheetah_
    Poziom 37  

     
    Nie znam tego sprzętu, ale mnie to wygląda na jakiś problem z DHCP - możliwe, że po jakiejś aktualizacji dekodera (niekoniecznie musi się zmienić wersja softu) coś się w nim dzieje i nie potrafi ponownie nawiązać połączenia z telewizorem.

    W takim przypadku przyczyna może leżeć na styku odbiornik - dekoder, ale który sprzęt ma faktycznie problem - to trudno powiedzieć, bo w obu mogą być błędy softu powodujące utratę w specyficznych okolicznościach połączenia.

    Ja bym na twoim miejscu skontaktował się jeszcze z serwisem producenta TV i wysłuchał, co oni mają w temacie do powiedzenia.

    A technika nie słuchaj - ono niczym nie decyduje - on ma tylko usunąć awarię. Jeśli nie usunie - nie możesz korzystać z usługi - jeśli masz wykupiony pakiet HD, tak na początek. Reklamacja pisemna.

    EDIT:Czy po utracie połączenia próbowałeś wyłączenia obu urządzeń z zasilania (prądu)?

    0
  • #3 24 Lis 2013 17:43
    Mleczyk89
    Poziom 34  

    Póki co sprawdź najprościej na innym TV i innych kablach hdmi.

    Dobrym aspektem było by również, aby przy tobie serwisant sprawdził dekoder i pokazał Ci czy ten faktycznie działa.

    "dekoder otrzymuje aktualizację hardwere poprzez kabel i dlatego obraz zanika"
    Jeżeli już to software.

    0
  • #4 24 Lis 2013 18:28
    witman88
    Poziom 14  

    Tak użył stwierdzenia "aktualizacja hardwere":)
    Kable próbowałem trzy rodzaje "Eagle Deluxe" MRS i dołączony do zestawu.
    Próbowałem na monitorze z przejściówką na dvi też nie klepie zielone szlaczki próbowałem wymusić inną rozdzielczość dekodera i nic.
    Restarty odłączenia od zasilań też nic nie pomogły.
    Na TV działa bez zarzutu Pod tym wejściem PS3 i laptop.
    Pod inny TV spróbuje niedługo.

    Mam jeszcze pytanie odnośnie amplitunerów one klonują sygnały wideo czy podlega on jakiejś zmianie?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo